-
Data: 2022-06-07 13:41:29
Temat: Re: Będzie hejt!
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 7 Jun 2022 13:05:31 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 07-06-2022 o 12:47, J.F pisze:
>> On Tue, 7 Jun 2022 10:32:16 +0200, Cavallino wrote:
>>> W dniu 07-06-2022 o 09:21, J.F pisze:
>>>>>> Samochod mozna naladowac ze zwyklego gniazdka, i wtedy samochod
>>>>>> decyduje ile pobierze.
>>>>>
>>>>> Dokładniej to i evse (dla niekumatych zasilacz/wallbox) i samochód.
>>>>> Samochód nie weźmie więcej ile dostanie i ile może.
>>>>
>>>> Przede wszystkim - zwykle gniazdko nie ogranicza prądu.
>>>
>>> Oczywiście że ogranicza.
>>> Może się po prostu spalić, podobnie kable w ścianie.
>>
>> Spalenie to nie ograniczenie :-)
>>
>> Tzn sprawa jak z predkoscia - ile "sie da" a ile "wolno" :-)
>>
>>>> Bezpiecznik ogranicza.
>>> j.w.
>>
>> Bezpiecznik powinnien byc taki, aby kable sie nie spalily.
>>
>> Tak czy inaczej - to samochod musi sie sam ograniczyc.
>>
>>>> No ale samochod na zwyklym gniazdku sie pewnie ograniczy do 16A.
>>
>>> Nie, zależy od sposobu podłączenia evse do gniazdka.
>>> Ono decyduje.
>>>
>>> Zresztą 16A to moc które zwykłe gniazdko spali bez większego problemu.
>>> Jak nie od razu to po parunastach godzinach/użyciach.
>>
>> Sa takie, ktore maja tyle nominalnie.
>
> Ale to już nie są zwykłe gniazdka.
Najzwyklejsze zwykłe.
np
https://www.castorama.pl/niloe-gn-podw-z-uz-biale-ko
mplet-id-1059714.html
Tylko problem - te 16A na kazde gniazdko, czy suma na dwa :-)
No to bez problemu
https://www.castorama.pl/gniazdko-kontakt-simon-basi
c-pojedyncze-z-uziemieniem-inox-id-1010352.html
>>>>> Kto za to zapłaci?
>>>>> Bo czym mniejszy prąd ładowania, tym straty dużo większe.
>>>>
>>>> Mnie sie tam wydaje, ze mniejsze.
>>>
>>> To źle Ci się wydaje.
>>> Jest odwrotnie.
>>
>> Bym sie troche zdziwil.
>
> Ja prd.
> Praktyk mówi teoretykowi co wychodzi z odczytów i testów, a ten,
> totalnie bez żadnego źródła odpowiada że by się zdziwił.
>
> To się dziw, tylko po cichu i nie zawracaj gitary.
> Przyjmij do wiadomości jak jest i tyle.
A jakies linki do testow masz ?
>> No chyba, ze gorąca bateria mniejszy opor stawia?
>> Ale jakbys mial racje, to sprawa prosta - trzeba ładowac dużą mocą
>> w krótkich impulsach losowo rozrzuconych.
>
> Dokładnie tak jest.
> Najszybciej, z najmniejszymi stratami.
> I podgrzewać przed ładowaniem.
Jesli sprawa sie kryje w temperaturze, to takie impulsowe ładowanie
niekoniecznie pomoze.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.22 13:46 J.F
- 07.06.22 13:59 Cavallino
- 07.06.22 14:05 J.F
- 07.06.22 14:25 Cavallino
- 07.06.22 14:26 rAzor
- 07.06.22 14:53 J.F
- 07.06.22 14:59 J.F
- 07.06.22 15:19 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.22 15:24 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.22 15:31 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.22 15:42 Cavallino
- 07.06.22 16:16 J.F
- 07.06.22 16:54 Lisciasty
- 07.06.22 17:00 J.F
- 07.06.22 17:13 Lisciasty
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą