  • Data: 2022-06-07 15:24:10
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Tuesday, June 7, 2022, 1:46:47 PM, you wrote:

    > srednio 270, ale jak w nocy nie pracuje, to w dzien 500W.

    Pracuje równo - nie zdajesz sobie sprawy, co to jest poddasze i jak
    się ściany rozgrzewają. Dopiero rano jest minimum, dopóki słońce nie
    przygrzeje przez okna.
    W tym roku powinno być mniej - założyłem zewnętrzna markizy na oknach
    dachowych od południowego zachodu. Wewnętrzna żaluzje robiły za mocne
    rzejniki, niestety.

    > Jak ktos ma wiekszy dom, to moze miec 1500W, a jak ma w niej grzanie
    > na zime, to jeszcze wiecej ... i juz zahacza o twoje wyzsze progi w
    > cenniku? :-)

    1500 W to nadal nic. Tam mało żaden elektryczny samochód nie bierze.

    > No wlasnie - progi w cenniku, czy niech sprawdza gieldowe ceny
    > i decyduje - pracowac czy nie ... taka przyszlosc? :-)

    W przypadku ładowarek samochodowych - na pewno.

    --
    Best regards,
    RoMan