  • 1. Data: 2009-07-10 18:11:33
    Temat: Będą czulsze matryce?
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    http://kopalniawiedzy.pl/czarny-krzem-rozowy-krzem-7
    961.html

  • 2. Data: 2009-07-10 18:59:02
    Temat: Re: Będą czulsze matryce?
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    m0w wrote:
    > http://kopalniawiedzy.pl/czarny-krzem-rozowy-krzem-7
    961.html

    tu jest źródło http://www.technologyreview.com/computing/22975/

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 3. Data: 2009-07-10 19:37:51
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    m0w wrote:
    > http://kopalniawiedzy.pl/czarny-krzem-rozowy-krzem-7
    961.html

    Będą, ale nie wcześniej niż w przyszły wtorek!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 4. Data: 2009-07-10 22:34:19
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Z jednej strony przydały by się? Z drugiej, czy nie pozbawią resztek
    myślenia?

  • 5. Data: 2009-07-10 22:49:15
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jurek W wrote:
    > Z jednej strony przydały by się? Z drugiej, czy nie pozbawią resztek
    > myślenia?

    Jakich znów resztek myślenia? Czy to źle, że aparaty będą jeszcze mniej
    szumieć i będą dawały coraz to lepszą jakość obrazu?
    Tylko się cieszyć i mieć nadzieje na rychłe wprowadzenie tego rozwiązania.
    Lampa błyskowa zrobi się tylko środkiem specjalnym do zmiany układu
    świateł, a nie jak teraz jest często głównym źródłem światła dla ekspozycji.

    d.

  • 6. Data: 2009-07-11 09:22:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jurek W napisał(a):

    > Z jednej strony przydały by się? Z drugiej, czy nie pozbawią resztek
    > myślenia?

    Myslenie mozna trenowac ;) Zaczalbym od wziecia na warsztat wycinania
    cytatow i odpowiadaniem pod nimi

    j.

  • 7. Data: 2009-07-13 05:49:28
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "m0w" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://kopalniawiedzy.pl/czarny-krzem-rozowy-krzem-7
    961.html

    będą, lepiej ne kupuj teraz aparatu !

  • 8. Data: 2009-07-13 16:27:58
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Mam d80 - zdjęć w podczerwieni nie da się robić, nocne wychodzą jak
    małokolorowa zaszumiona rozpacz. jak robiłem analogiem to lubiłem nocne
    robić. Teraz praktycznie nie robię. Już matryca cmos dużo daje, a ten nowy
    krzem to dopiero będzie wypas :)

  • 9. Data: 2009-07-13 22:06:29
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    Jurek W <j...@k...chip.pl> napisał(a):
    > Z jednej strony przydały by się? Z drugiej, czy nie pozbawią resztek
    > myślenia?

    A ja uważam, że to raczej pozwoli myśleć o czymś innym - na przykład o
    sposobie przekazania informacji, lub walorach artystycznych - zamiast
    skupiania się na technikaliach.
    Pierwsze zdjęcia były robione przez np. minutę i są deczko nudne: "para
    siedząca nieruchomo", "dama siedząca nieruchomo", "żołnierz stojący nieruchomo
    z karabinem" itd. Wyższa czułość dała większą swobodę w robieniu zdjęć. Teraz
    też jest wiele okazji, że sorry, ale nie da się zdjęcia _w ogóle_ zrobić, bo
    za ciemno. Albo np. trzeba by ogniskową wziąc f/1.4 albo f/2.0, a to z kolei
    _wymusza_ taki a nie inny układ zdjęcia. No więc raczej często nie można sobie
    za dużo myśleć, bo ISO ogranicza.

    Maciej

  • 10. Data: 2009-07-13 22:09:43
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    m0w <c...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > robić. Teraz praktycznie nie robię. Już matryca cmos dużo daje, a ten nowy

    Na rewolucję chyba nie ma co liczyć. Producentom będzie trudno się wyłamać z
    CMOSów opartych na obecnej technologii :-)

    Maciej