eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Sun, 7 Aug 2011 22:17:13 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <j1mrsc$hee$1@news.onet.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    <4e3dff90$0$3501$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e3e5bb3$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-186-245.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1312748236 17870 77.253.186.245 (7 Aug 2011 20:17:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Aug 2011 20:17:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 110807-0, 2011-08-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390485
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra"
    > Mocniejsze są, ale z powodu że jest tam dźwignia.

    o jakiej dzwignie piszesz/myslisz?? bo ja tam nigdy zadnej dzwigni nie
    widzialem :-)

    > Dlatego w bębnach wystarczy mały tłok, a w tarczach potrzebny jest
    > większy.

    no wlasnie dlatego ze powierzchnia tarcia jest inna => innej sily trzeba
    uzyc by zadzialac tak samo => cza do tarcz dac wiekszy tlok+zastosowac
    serwo+zastosowac przelozenie na dzwigni pedalu hamulca ktore wynosi
    przewaznie 7:1

    > Tyle że jedyny plus tej właściwości to to, że w bębnach łatwo zrobić mocny
    > ręczny uruchamiany linką.

    czyli?? ;-) jednak mniejszej sily cza uzyc => sa skuteczniejsze.

    > Te wszystkie sprężynki i podkładki z bębnów kosztują grosze.
    > Za to nie ma tam jarzma i zacisku, a dołożenie hamulca awaryjnego do
    > bębnów jest też dużo prostsze (i tańsze) niż do tarcz.

    tak grosze..tylko pomnoz te grosze przez miliony egzemplarzy danego modelu,
    w kazdym modelu masz przynajmniej 4 takie sprezynki, niech sprezynka
    kosztuje 1zl to da ci to juz 4mln zl..do tego dodaj sobie pracochlonnosc
    montazu (bebny sklada sie przewaznie recznie), zas montaz tarczowek z uwagi
    na prostote konstrukcji bez problemu moze sie odbywac na zautomatyzowanej
    linii - co w dzisiejszych czasach jest chyba najwazniejsze... teraz sobie to
    wszystko pododawaj i zobacc co w efekcie wyjdzie taniej :-)

    --
    _______________________________
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: