-
Data: 2011-08-07 22:17:13
Temat: Re: Bebny a tarcze
Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra"
> Mocniejsze są, ale z powodu że jest tam dźwignia.
o jakiej dzwignie piszesz/myslisz?? bo ja tam nigdy zadnej dzwigni nie
widzialem :-)
> Dlatego w bębnach wystarczy mały tłok, a w tarczach potrzebny jest
> większy.
no wlasnie dlatego ze powierzchnia tarcia jest inna => innej sily trzeba
uzyc by zadzialac tak samo => cza do tarcz dac wiekszy tlok+zastosowac
serwo+zastosowac przelozenie na dzwigni pedalu hamulca ktore wynosi
przewaznie 7:1
> Tyle że jedyny plus tej właściwości to to, że w bębnach łatwo zrobić mocny
> ręczny uruchamiany linką.
czyli?? ;-) jednak mniejszej sily cza uzyc => sa skuteczniejsze.
> Te wszystkie sprężynki i podkładki z bębnów kosztują grosze.
> Za to nie ma tam jarzma i zacisku, a dołożenie hamulca awaryjnego do
> bębnów jest też dużo prostsze (i tańsze) niż do tarcz.
tak grosze..tylko pomnoz te grosze przez miliony egzemplarzy danego modelu,
w kazdym modelu masz przynajmniej 4 takie sprezynki, niech sprezynka
kosztuje 1zl to da ci to juz 4mln zl..do tego dodaj sobie pracochlonnosc
montazu (bebny sklada sie przewaznie recznie), zas montaz tarczowek z uwagi
na prostote konstrukcji bez problemu moze sie odbywac na zautomatyzowanej
linii - co w dzisiejszych czasach jest chyba najwazniejsze... teraz sobie to
wszystko pododawaj i zobacc co w efekcie wyjdzie taniej :-)
--
_______________________________
pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.11 22:25 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 07.08.11 22:34 .B:artek.
- 07.08.11 22:34 Waldek Godel
- 07.08.11 22:36 lukz
- 07.08.11 22:40 DoQ
- 07.08.11 22:41 DoQ
- 07.08.11 22:41 DoQ
- 07.08.11 22:43 Waldek Godel
- 07.08.11 22:45 DoQ
- 07.08.11 22:46 Waldek Godel
- 07.08.11 22:48 DoQ
- 07.08.11 22:50 Waldek Godel
- 07.08.11 22:54 DoQ
- 07.08.11 23:00 Waldek Godel
- 07.08.11 23:13 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=