    From: "m0w" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Bawimy się jeszcze?
    Date: Wed, 1 Apr 2009 21:19:27 +0200

    news:gr03f6$2e7$9@news.wp.pl...

    > Tu jest taki problem, że to z lustra (b) tak szybciutko obrobiłem z rawa,
    > a potem zacząłem kombinować z tym z kompaktu (a) i przekombinowałem -
    > miało być podobne, a zrobiło się ładniejsze.
    > Ale to wychodzące słońce tak naprawdę dało czadu.

    Tak myślełem, że z kompakta.
    Tylko się dziwiłem, że takie różnice wyszły (założyłem, że oba zdjęcia były
    robione równocześnie bo to maił być test).
    Co do ostrości to czasem łatwiej jest zrobić małe zdjęcie (np. 800px)tak by
    było ostrzejsze z małej matrycy niż z wielo megapikslowej. Algorytmy
    pomnijeszania są bardzo różnej jakości. Większość osób nie wie jak
    przygotować małe zdjęcia do sieci z dużych plików tak by ostrość była ok.