  • Data: 2009-04-02 09:02:10
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: Korban <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Kwi, 10:35, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > Komfort używania bez dwóch zdań to mniejsza waga. Do tego wniosku
    > dochodzą zarówno ci, co chcą po prostu mieć pamiątki jak i zawodowcy.
    > Jedyną grupą myślącą inaczej są amatorzy pstrykający z rzadka, ale
    > często siedzący na grupach.
    > Zawodowców o łapach jak płetwy rekina pomijam :)

    Zgadzam się z tym, sam jak się wybieram na rower w celach czysto
    wycieczkowych, biorę kompakt bo jest mniejszy i lżejszy. Ale jak jadę
    w plener z zamiarem focenia to biorę lustrzankę i wcale nie potrzebuję
    sprzętu za 30 000 zeta. Wystarczy aparat za 2000 zł by dostrzec
    różnicę między nim, a tanim kompaktem (takim za 300 zł, którego
    używam). Tu komfortem jest dla mnie łatwy dostęp do potrzebnych
    funkcji, które są na wierzchu. Gdzie nie muszę przekopywać się przez
    menu by zmienić dane ustawienie. A co do wagi hm... snajperzy uważają,
    że karabin nie powinien być za lekki, bo jest wtedy mało stabilny :).

    Pozdrawiam
    Mirek