  • Data: 2009-04-02 08:35:31
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Korban pisze:
    > Obejrzałem zdjęcia zaprezentowane przez Janka. Jako amator nie
    > potrafiłbym faktycznie stwierdzić, które zdjęcie zostało zrobione
    > danym aparatem. Ale, jak czytam, nakład pracy przy tym zdjęciu z
    > kompaktu był większy.

    Można tylko pomniejszyć bez kombinowania - różnica nadal będzie nieduża.

    > Co do wyścigu samochodów. Może nie ferrari f50 i citroen 2cv, ale audi
    > a6 i seicento. Przejazd przez miasto w godzinach szczytu. Czas
    > przejazdu pewnie będzie bardzo podobny. Ale należałoby się potem
    > spytać kierowców o komfort jazdy :). Myślę, że podobnie jest przy
    > porównaniu kompakt/hybryda do lustrzanki. Komfort użytkowania i efekty
    > jakie można uzyskać. Tu lustrzanka, moim zdaniem, wygrywa.

    Komfort używania bez dwóch zdań to mniejsza waga. Do tego wniosku
    dochodzą zarówno ci, co chcą po prostu mieć pamiątki jak i zawodowcy.
    Jedyną grupą myślącą inaczej są amatorzy pstrykający z rzadka, ale
    często siedzący na grupach.
    Zawodowców o łapach jak płetwy rekina pomijam :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl