  • Data: 2009-04-01 08:20:43
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > przyda się rower,

    To jest bardzo mądre podsumowanie dyskusji. Kompakt jest w wielu
    sytuacjach znakomity, przez swoje wymiary i wagę, a w części warunków
    zdjęciowych efekt jest satysfakcjonujący. W trudniejszych, również
    wykaże zalety, bo lepiej mieć z unikatowej chwili zdjęcie gorsze niż nie
    mieć wcale bo torba ze sprzętem została w domu.

    Kiedy przewiduję, że będę robił zdjęcia, biorę lustro, parę słoików,
    lampę czasem inny osprzęt i jest to moje główne zajęcie w danym czasie.
    Jeśli jednak jestem gdzieś przypadkowo, wyciągam ze schowka w aucie
    kompakt. :)

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!