  • Data: 2009-04-01 11:20:39
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 01 Apr 2009 10:56:52 +0200, Marx <M...@n...com> wrote:

    >a skad wytrzasnales te "z reguły dobre warunki oświetleniowe"? co to za
    >regula pozwala robiz zdjecia ZU tylko w dobrym swietle?

    Z doświadczenia. Wiesz, moją pierwszą cyfrówką był SE K750 ;) Po paru
    eksperymentach wiedziałem kiedy efekt będzie przyzwoity i nadawał się
    na zrobienie z tego odbitki takiej, aby dało ją się oglądać, a kiedy
    warto pokazać ją tylko na maciupkim ekraniku telefonu.
    Tak więc myślę, że ZU ma szanse zauważyć związek pomiędy warunkami
    zrobienia zdjęcia a jego, hmm, czytelnością. To dlaczego z tego nie
    wyciąga wniosków to insza inszość. I na pewno nie pomoże mu na to
    zakup lustra.
    --
    Grzegorz Krukowski