eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.234.91.212
    !not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Thu, 4 May 2023 18:12:18 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u30lfo$p77$1$Janusz@news.chmurka.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
    <u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net> <u2g3n7$2cte7$1@dont-email.me>
    <u2ikhh$tdg$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2tq0h$1a0st$1@dont-email.me>
    <u2tqmr$blv$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2ts0e$epv$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2u20h$jje$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2vm77$p6h$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u30h9i$lnn$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Reply-To: j...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.212
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 4 May 2023 16:11:36 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Janusz";
    posting-host="185.234.91.212"; logging-data="25831";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.0
    Cancel-Lock: sha1:8Rtf8q07xpV4dSMz6c2DE3e1jJ8=
    sha256:qRAcL0DlJJXjMTDsKcTR63enIy9ReSdV1XCurNOmJvI=
    sha1:gBO+4j368QqIS/OdJ1wgOIN7YGU=
    sha256:0xzxz927MYBiU1Niskc7mpel5vXqlKx5EyhdtHHgHIQ=
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 230504-4, 2023-5-4), Outbound message
    In-Reply-To: <u30h9i$lnn$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713558
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-05-04 o 17:00, Shrek pisze:
    > W dniu 04.05.2023 o 09:18, Janusz pisze:
    >
    >>> To w modelarstwie inaczej liczą?
    >> Oni to jak audiofile mają swoje jednostki np KV dla silników :)
    >> Normalni czyli reszta :) krotności pojemności oznacza np 10C, a ułamki
    >> C10 albo C/10 jak pisał JF.
    >
    > C/10 rozumiem że C10==C/10 pierwsze słyszę ale może...
    >
    >>> No ok, ale skoro żeby ruszyć samochód trzeba dużego prądu to należy
    >>> podawać pojemność dla tego prądu. Inaczej jest to delikatnie mówiąc
    >>> dezinformacja.
    >>
    >> Masz rację tylko to nie takie proste jak widać, te charakterystyki
    >> zmieniają się dynamicznie
    >
    > Jak nie możesz z miejsca ruszyć to nie dynamicznie;)
    No ale miałem na myśli czas życia ogniwa, ale masz rację, guano nas to
    obchodzi,
    ja jak planowałem robić/przerabiać coś małego na elektryka to planowałem
    dać supercap-y żeby mieć odpowiedni prąd do startu i nie drenować tak
    ogniwa, ale na razie mi przeszło, LPG górą jak na razie.

    >
    >> Druga sprawa że producent auta nie ma w tym żadnego interesu więc
    >> będzie jak będzie.
    >
    > No właśnie do tego dąże. Fanboje mówią że po 10 latach 80% pojemności a
    > tu się okazuje, że to 50% zasięgu. Zaraz się okaże że w zimę to starczy
    > na to żeby pojechać raz na tydzień do ładowarki i wrócić.
    Dokładnie, zresztą czytam czasami takie mniej fanbojskie testy i jak na
    razie elektryki cienko w nich wychodzą.

    >
    > No masz rację, że to mało korzystne dla producenta;)
    >
    Dlatego nikt o tym nawet nie wspomina, 80% lepiej wygląda :) a że
    skończy się holowaniem, no cóż życie :)

    --
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: