  • Data: 2023-05-04 18:12:18
    Temat: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-04 o 17:00, Shrek pisze:

    > C/10 rozumiem że C10==C/10 pierwsze słyszę ale może...

    > Jak nie możesz z miejsca ruszyć to nie dynamicznie;)
    No ale miałem na myśli czas życia ogniwa, ale masz rację, guano nas to
    obchodzi,
    ja jak planowałem robić/przerabiać coś małego na elektryka to planowałem
    dać supercap-y żeby mieć odpowiedni prąd do startu i nie drenować tak
    ogniwa, ale na razie mi przeszło, LPG górą jak na razie.

    > No właśnie do tego dąże. Fanboje mówią że po 10 latach 80% pojemności a
    > tu się okazuje, że to 50% zasięgu. Zaraz się okaże że w zimę to starczy
    > na to żeby pojechać raz na tydzień do ładowarki i wrócić.
    Dokładnie, zresztą czytam czasami takie mniej fanbojskie testy i jak na
    razie elektryki cienko w nich wychodzą.

    > No masz rację, że to mało korzystne dla producenta;)

    Dlatego nikt o tym nawet nie wspomina, 80% lepiej wygląda :) a że
    skończy się holowaniem, no cóż życie :)

    --
    Janusz