  • Data: 2023-04-28 17:53:20
    Temat: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Apr 2023 07:00:42 +0200, Shrek wrote:

    > No zwykle - ale jakiś dość duży prąd jednak ciągnie.

    Ale króciutko - nijak nie pobiera pełnej pojemnosci.

    Potem przelicza wedle wzoru na pełną pojemność, i jest to wzór dobry
    dla "typowego akumulatora".

    > E tam. Do rozruchu potrzebne są ampery nie amperogodziny. Chyba że do 10
    > rozuchu to już tak;)

    No przeciez o tym mówie - pojemnosc z amperami luzno powiązana.
    Tzn w zwykłym nowym aku lepiej powiązana, bo sie je podobnie wyrabia.

    > A gdzie tam - mierze je czasem i wszystkie mają powyżej znamionowej. A
    > mierze je miernikiem za grubą kasę (który w sumie też mierzy rezystancję
    > i prąd

    A jak wymieniam, jak UPS przestaje podtrzymywac.
    Pojemnosci nawet nie mierzę, bo co z tego, ze zostało troche, jak
    prądu zabraklo?

    moze skorzystam niedlugo

    J.