  • Data: 2023-04-29 13:36:20
    Temat: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałeś "Nieprawda. Liczą się TYLKO pełne cykle"

    A sprawdziłeś w odpowiedzi na co?

    Bo na taki tekst:
    "Im mniej cykli ładowania tym lepiej, chyba to jest oczywiste. "

    odpowiedziałem:

    "Nieprawda. Liczą się TYLKO pełne cykle"

    I podtrzymuję.
    Nie jest prawdą, że ilość cykli ma znaczenie, a nie suma ich cząstkowości.

    Z Twojego wychodziłoby, że lepiej ładować 1 raz 0-100%, a z mojego że
    wyjdzie to mniej więcej tak samo jak 10 krótkich ładowań po 10% i GORZEJ
    niż 9 ładowań między 40 a 50% np.

    > Z tego zdania wynika, że uważasz że 1/10 cyklu (rozładowanie o 10%) lub
    > 1/3 cyklu (rozładowanie o 30%) nie ma znaczenia

    Nie - to z Twojego pierwotnego tekstu wynika, że uważasz iż to to samo.

    Z mojego wynika coś dokładnie odwrotnego, tj. że 1/10 cyklu, to mniej
    niż 3/10 cyklu (pełnego).