  • 1. Data: 2009-05-25 08:56:41
    Temat: Baterie do G1 juz sa...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Gdyby ktos szukal:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =360153555501
    Wlasnie dostalem list z H-K.

    Aparat dziala, ladowarka laduje. Wykonane ok.
    Jak z realna pojemnoscia to sie zobaczy.

    Dzialacz zwiazkowy - nieudacznik, ktory nie umial zostac kapitalista.

  • 2. Data: 2009-05-25 09:45:52
    Temat: Re: Baterie do G1 juz sa...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
> [...]
    > Wlasnie dostalem list z H-K.
    >
    > Aparat dziala, ladowarka laduje. Wykonane ok.
    > Jak z realna pojemnoscia to sie zobaczy.

    Ale to Panie - hąkąskie źródło, pożywka dla celników i skarbowców i innych
    darmojadów. W Europie trza szukać, są od jakichś dwóch tygodni.

    adam

  • 3. Data: 2009-05-25 10:03:20
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 25 May 2009 11:45:52 +0200, adam napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale to Panie - hąkąskie źródło, pożywka dla celników i skarbowców i innych
    > darmojadów. W Europie trza szukać, są od jakichś dwóch tygodni.

    41$ za dwie sztuki to wydaje sie być cena wysoce atrakcyjna.
    A te w europie to gdzie i po ile?

    --
    www.warszawski.info

  • 4. Data: 2009-05-25 10:16:18
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-05-25, pon o godzinie 10:56 +0200, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    > Wlasnie dostalem list z H-K.
    >
    > Aparat dziala, ladowarka laduje. Wykonane ok.
    > Jak z realna pojemnoscia to sie zobaczy.

    No, za taką kasę to mi się znacznie bardzie podoba :)
    Nawet jak pojemność będzie sporo niższa niż oryginał, to dwie sztuki
    powinny wystarczyć jako backup.
    Niedługo pewnie będą na allergo.
    Jakby tak jeszcze ktoś zrobił adapter 4/3 za jakieś rozsądne
    pieniądze...
    Może Olek wypuści coś tańszego ze swoim aparatem m4/3?

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 5. Data: 2009-05-25 10:40:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    =360153555501

    > Ale to Panie - hąkąskie źródło, pożywka dla celników i skarbowców i
    > innych darmojadów. W Europie trza szukać, są od jakichś dwóch tygodni.

    Ja wole jakos H-K ;)
    Mimo, ze oni po chinsku mowia to jakos latwiej sie dogadac -
    wyraznie chca robic interesy :)

    Co do cla i VAT to chyba sie nie lapia - nie przekraczaja limitu.

  • 6. Data: 2009-05-25 11:00:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "...::QRT::..." napisał

    > 41$ za dwie sztuki to wydaje sie być cena wysoce atrakcyjna.
    > A te w europie to gdzie i po ile?

    A nie, to przepraszam, nie zauważyłem że to dwie sztuki w tej cenie. W EU to
    jest ok 25 E za sztukę.

    adam

  • 7. Data: 2009-05-25 20:50:45
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > A te w europie to gdzie i po ile?

    batimex.pl po 80 zł

  • 8. Data: 2009-05-26 12:22:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "mg" napisał
    > A te w europie to gdzie i po ile?
    batimex.pl po 80 zł

    Ale tak jakby ich nie było.
    W sześć tygodni to ja rowerem do HK dojadę po te akumulatory ; )

    adam