  • 21. Data: 2012-03-27 12:53:26
    Temat: Re: Bardzo Mała Wyobraźnia
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 23:10, Rabbit McCroolick wrote:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""<u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > I co chujku, uważasz, że to normalne, że jak słyszę pisk opon jakiegoś
    > popisującego się debila, to mogę mieć pewność, że zobaczę BMW?

    Mentalnie oboje nie odstajecie za daleko od łysego karku w dresie niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-03-27 22:20:08
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Nie mam pojęcia - ostatnio byłem pijany 32 lata temu i juz nie
    > pamiętam.

    To dziwne, że tak autorytatywnie wypowiadasz się na temat mojego stanu
    upojenia... Naprawdę musisz robić tak prymitywne osobiste wycieczki?

    > Kto chujkiem wojuje...

    Nie, niczym nie wojuję, chujkami zawszę będę nazywał gości, którzy swą
    werbalną odwagę ujawniają jedynie w internecie...

    > To samo.

    Nie zauważyłem.

    > Albo go zleję po prostu.

    Za to mnie od razu PLONKiem straszysz... zaiste dziwna jest Twa logika.

  • 23. Data: 2012-03-27 22:23:01
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > "ot takie wtórna dysleksja" poprawne gramatycznie nie jest, jeśli już o
    > tym dyskutujemy.

    Ojej, czepiamy się słówek, gdy nie ma się nic merytorycznego do dodania.
    Piszę szybko, robię kilka rzeczy na raz.
    Naprawdę sprawia Ci duży problem zrozumienie treści, jeśli jedna literka się
    nie zgadza?

  • 24. Data: 2012-03-27 22:39:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rabbit,

    > To dziwne, że tak autorytatywnie wypowiadasz się na temat mojego stanu
    > upojenia...

    Twojego? Wypowiadałem się na temat zachowania Rafała Gila AKA Stasia
    Podróżnika. To, że po pijaku wypisuje dziwne rzeczy i że go za to
    opieprzam jest powszechnie znane na tej grupie.

    > Naprawdę musisz robić tak prymitywne osobiste wycieczki?

    Gdzie? Chyba się pogubiłeś w wątku i to mocno.

    > Nie, niczym nie wojuję, chujkami zawszę będę nazywał gości, którzy swą
    > werbalną odwagę ujawniają jedynie w internecie...

    Jak ty? Rafał się przedstawił, ty piszesz z dziwnego nicka...

    > Nie zauważyłem.

    Słabo się przyglądasz.

    > Za to mnie od razu PLONKiem straszysz... zaiste dziwna jest Twa logika.

    Straszę a nie wrzucam od razu do kibla.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2012-03-28 10:46:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/03/2012 21:23, Rabbit McCroolick wrote:
> [...]
    > Piszę szybko, robię kilka rzeczy na raz.
    > Naprawdę sprawia Ci duży problem zrozumienie treści, jeśli jedna literka się

    W nosie mam byki, to jest grupa moto a nie matura, ale pewnie znasz
    powiedzenie "wszedł na ring, dostał w ryj". Następnym razem upewnij się,
    w że zapewnieniach o bezbłędnej gramatyce nie robisz błędu. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-03-28 11:15:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Ciekawe, że w wątkach o BMW jest zawsze wysokie stężenie bluzgów na linijkę.

  • 27. Data: 2012-03-28 11:32:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-03-26 20:55, Rabbit McCroolick pisze:

    Pojedynczych wariatów to widać w różnych markach.
    Ale, jadę ja tydzień temu Grunwaldzką (3M), a ulica to ruchliwa (główna arteria).
    Nagle
    z piskiem mija mnie taki, slalomując między samochodami na zapałkę. Tuz za nim drugi
    i trzeci. Wszystkie BMW: dwa czarne, jedno białe; dwa stare, jedno nowe... Ot, wyścig
    uliczny.
    Ale pewnie jestem uprzedzony i ktoś poda przykład takiego popisu użytkowników innej
    marki... ;)

  • 28. Data: 2012-03-28 17:33:37
    Od: Tomek Mentzel <t...@o...pl>

    W dniu 2012-03-26 20:55, Rabbit McCroolick pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1010223,wid,14363814,wia
    domosc.html

    > Ja z kolei idę wczoraj z dzieckiem a tuż koło nas gówniaż w pordzewiałej E34
    > robi drifta (komu chciał i czym zaimponować w środku miasta?!) i o mało nie
    > kosi słupków przy krawędzi chodnika po którym szliśmy... Czy naprawdę nie
    > uda wyleczyć buractwa, które lgnie do BMW jak ćma do świecy???

    Mam nadzieje ze nie zdążył przekazać swoich genów dalej...

  • 29. Data: 2012-03-28 20:18:40
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 26-03-2012 o 20:55:08 Rabbit McCroolick <b...@w...pl> napisał(a):

    > Czy naprawde nie
    > uda wyleczyae buractwa, które lgnie do BMW jak aema do ?wiecy???

    Idę sobie wczoraj i słyszę jakiś pisk opon (nie był to start spod świateł,
    droga długa i prosta), odwracam się widzę tylko tuman kurzu i zapier...
    BMW z otwartą szybą od kierowcy, a w środku oczywiście młody gniewny z
    wyglądu trochę "arab/rumun", jakich tu dość sporo we Francji. Także nie
    tylko u Nas w Polsce są barany w BMW.

  • 30. Data: 2012-03-29 08:16:25
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-28 20:18, MM pisze:
    > Także nie tylko u Nas w Polsce są barany w BMW.

    naprawdę tak ciężko zrozumieć, że samochodów RWD jest tak mało, że w 90%
    będzie to BMW, czy myślicie że będą się w drift bawić FWD?
    Mercedesem dla dziadków przecież nie będą driftować, szczególnie z
    dieslem, a benzyniaki >2,5l w BMW pewnie jakoś już jadą, na rynku pewnie
    bardzo dużo takich.
    Co do zdarzenia nie będę się wypowiadał bo go nie widziałem, ogólnie nie
    przeszkadza mi czyjś drift, co najwyżej zaśmieję sie pod nosem - o ile
    nie stwarza zagrożenia.

    p.s. ojcem też jestem, dziecko wychowywało się w mieście i hałas to
    normalka.

    Lukasz