    Date: Thu, 29 Mar 2012 08:16:25 +0200
    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bardzo Mała Wyobraźnia

    W dniu 2012-03-28 20:18, MM pisze:
    > Także nie tylko u Nas w Polsce są barany w BMW.

    naprawdę tak ciężko zrozumieć, że samochodów RWD jest tak mało, że w 90%
    będzie to BMW, czy myślicie że będą się w drift bawić FWD?
    Mercedesem dla dziadków przecież nie będą driftować, szczególnie z
    dieslem, a benzyniaki >2,5l w BMW pewnie jakoś już jadą, na rynku pewnie
    bardzo dużo takich.
    Co do zdarzenia nie będę się wypowiadał bo go nie widziałem, ogólnie nie
    przeszkadza mi czyjś drift, co najwyżej zaśmieję sie pod nosem - o ile
    nie stwarza zagrożenia.

    p.s. ojcem też jestem, dziecko wychowywało się w mieście i hałas to
    normalka.

    Lukasz