  • Data: 2012-05-22 10:52:12
    Temat: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wiesz, zamiast zainwestować 10.000PLN w interes i
    > zarabiać więcej, lepiej zainwestować 10.000PLN w
    > homologację i oszczędzić 500zł co miesiąc. Polak nie da
    > sobie pluć w twarz urzędowi!

    Żeby była jasność: nie popieram nadmiernej fiskalizacji, a u
    nas to powoli robi się paranoja. Wkurza mnie płacenie
    podatków które w większości są marnotrawione. Ale prawo
    jakie jest takie jest, niestety :-(. I dlatego uważam
    przerabianie aut na bankowozy za jazdę po bandzie. MZ przy
    pierwszej kontroli US wyjdzie na jaw, że delikwent nigdy nie
    świadczył i nie świadczy usług przewozu pieniędzy (może poza
    nielicznymi wyjątkami), czyli przerobienie auta nie wpłynęło
    na uzyskanie przychodu i nie może być kosztem jego
    uzyskania. Oczywiście ja też uważam niemożność odliczenia
    pełnego VAT-u od gabloty firmowej i od paliwa do niej za
    sku....stwo.