  • Data: 2012-05-22 13:05:06
    Temat: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-22 11:00, J.F pisze:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > Bo tu nie o sprawiedliwosc spoleczna chodzi, tylko o podatek VAT.
    >
    > Jak ktos w firmie zarobil na taka sluzbowke, to wplacil VAT z nawiazka
    > (obecnie niekoniecznie).
    >
    > Jak szary Kowalski jezdzi swoja panda do pracy, to odliczenie VAT sie
    > nie nalezy.

    chodzilo mi o samo stwierdzenie: "jeśli stać ich na kupno takich aut to
    najprawdopodobniej zapłacili"

    A nie czy mu sie nalezy, czy nie.
    Zalozmy, ze kowalski tez prowadzi DG ale o mniejszym zasiegu - nie kazdy
    prywaciarz/rzemieslnik prowadzi na tyle dochodowy business, ze kupuje
    sobie np. Q7 czy Cayene. Moze stac go tylko na Pande - ale Pandy
    przerabiac na bankowoz mu sie juz nie oplaca :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)