  • Data: 2012-05-22 11:00:45
    Temat: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-05-22 09:28, Lukasz pisze:
    >>> Dokładnie ... u mnie na parkingu firmy stoją Q7 V12 oraz RS6 PRO+

    >zle podejscie: bo dlaczego zwyklemu Kowalskiemu sie zamyka ta droge
    >odzyskania podatku od kupna auta (np. Pandy) ?
    >Czy on jest w czyms gorszy?
    >Zarabia mniej, mniej ma i odprowadza od tego co ma, czy kupi
    >podatki.
    >Wiec nie rozumiem, dlaczego osoby, ktore maja wiecej i stac ich na
    >kupno aut w cenie mieszkania Kowalskiego ;) maja byc zwolnione z
    >podatku?

    Bo tu nie o sprawiedliwosc spoleczna chodzi, tylko o podatek VAT.

    Jak ktos w firmie zarobil na taka sluzbowke, to wplacil VAT z nawiazka
    (obecnie niekoniecznie).

    Jak szary Kowalski jezdzi swoja panda do pracy, to odliczenie VAT sie
    nie nalezy.

    J.