  • Data: 2012-05-21 15:11:40
    Temat: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-21 14:52, kamil pisze:

    > No wiesz, zamiast zainwestować 10.000PLN w interes i zarabiać więcej,
    > lepiej zainwestować 10.000PLN w homologację i oszczędzić 500zł co
    > miesiąc. Polak nie da sobie pluć w twarz urzędowi!

    przy kupnie nowego auta masz jeszcze VAT do zwrotu - im drozsze autko
    tym interes przerobienia auta na bankowoz bardziej oplacalny.

    Bankowoz to kolejny uklon dla kombinatorow - znowu oszustwo
    zalegalizowane i jak poprzednio kratki spotykalo sie nawet w
    kabrioletach - tak teraz nic z zewnatrz nie bedzie wyroznialo auto tzw
    bankowoz.

    Ja jestem za tym, by - wzorem krajow cywilizowanych - auta sluzbowe
    mialy odrebne tablice rejestracyjne i caly proceder .
    Wowczas od razu wyjdzie ile po naszych drogach jezdzi aut sluzbowych (w
    weekendy zwlaszcza) i jak te firmy uciekaja z podatkami - paliwo w
    koszty, samochod sluzbowy do 'zadan' prywatnych bez dod. opodatkowania
    pracownika (takie zakamuflowane wynagrodzenie) , etc.
    Wowczas moze nie trzeba bedzie wciaz podnosic 'Kowalskiemu' innych
    podatkow podczas gdy 'wladza' korzysta z calego systemu ulg ifurtek by
    nie placic podatku.

    --
    pozdr
    Adam (AL)