-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jombn9$l3b$1@inews.gazeta.pl><xc3rdighddqa$.1vxnp2ixqi8nq$....@4...ne
t><jomia6$7c4$1@inews.gazeta.pl>
<jonu4m$f74$1@inews.gazeta.pl><joo11d$l0t$1@inews.gazeta.pl>
<joo2ia$26m$2@node2.news.atman.pl> <jooaal$c6h$1@usenet.news.interia.pl>
<jooc90$22b$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3Vr6BK$185@mike.oldfield.org.pl>
<joonrj$35q$1@news.task.gda.pl>
<4fafe624$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<jooq91$ils$1@inews.gazeta.pl>
<4faff5dd$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<jop65g$i7b$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <jop65g$i7b$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Bajery w autach
Date: Sun, 13 May 2012 22:46:09 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120513-1, 2012-05-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 48
Message-ID: <4fb01d8c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.99.170
X-Trace: 1336941964 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 83.20.99.170:51317
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448802
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jop65g$i7b$...@i...gazeta.pl...
>
> "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
> news:4faff5dd$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...
>
>>> Dobra reczna obsluga nigdy nie zastapi dobrego automatu.
>> Mnie zastąpi, taki automat to po części zbędny bajer, bo i tak muszę
>> przemodelować jego nastawy po swojemu, co wiele się nie różni od
>> ustawiania dobrej ręcznej klimy.
>
> Przemodelowac? Ustawiasz temperature i koniec.
No właśnie nie.
Absolutnie nie odpowiada mi dmuchanie niektórymi wylotami i to ja decyduję
którymi ma nie dmuchać (np. zawsze wyłączam wszystkie nawiewy na twarz,
klatkę piersiową i tego typu kretyńskie pomysły).
Oczywiście mówię o chłodzeniu, klimy nie używam kiedy nie jest to niezbędne,
czyli np. poniżej 20 stopni.
>Mozna oczywiscie wylaczyc z komputera poszczegolne nawiewy, ale to jest bez
>sensu. I - co dla mnie najwazniejsze - system nie wieje zimnym powietrzem
>w twarz (czego nie lubie),
A mi wiał.
>jak to robil kilkanascie lat temu Jaguar z automatyczna klima, ktorym
>mialem okazje jezdzic.
> Pojezdzij z dobrym klimatronikiem i zmienisz zdanie.
Wybacz, ale to nie moja wina, że producenci sprzedają samochody ze złymi
klimatronikami.
>
>> Tak, druga strefa to największa zaleta takowego automatu, ale tylko
>> dlatego, że nie występuje w wersji ręcznej.
>
> Nie. Najistotniejsze jest, ze po ustawieniu 20 stopni wlasciwie nie trzeba
> nic zmieniac.
O ile dobrze pamiętam, to w Megane trzeba było, często zapominał które
nawiewy miały być wyłączone.
Wolę więc mechaniczne przełączniki, im mniej elektroniki w aucie, tym
lepiej.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.12 22:46 Axel
- 13.05.12 22:47 Axel
- 13.05.12 23:06 to
- 13.05.12 23:06 to
- 13.05.12 23:06 to
- 13.05.12 23:12 Adam Płaszczyca
- 13.05.12 23:12 Adam Płaszczyca
- 13.05.12 23:17 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.05.12 23:23 to
- 13.05.12 23:30 to
- 13.05.12 23:35 Grejon
- 13.05.12 23:38 Adam Płaszczyca
- 13.05.12 23:55 Adam Płaszczyca
- 14.05.12 00:03 J.F.
- 14.05.12 00:16 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=