  • 21. Data: 2011-12-20 16:02:22
    Temat: Re: Bagażniki w kombi
    Od: AL <a...@s...tam>

    > To ja pójdę dalej - Laguna I Grandtour. Przepastny kufer, fajne
    > rozwiązanie z otwieraną tylną szybą.
    > L2 już nie ma tyle przestrzeni. :/

    CX'a kombi nie sobie wezmie od razu :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2011-12-20 16:49:47
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-12-19 21:34, Franc pisze:
    > Jak już wcześniej pisałem rozglądam się za kombi segmentu D /minivanem na
    > segmencie C /przerośniętym kompaktem pod warunkiem, że będzie krótszy niż 470cm.
    (...)

    Dacia Logan MCV. Wiozłem wersalkę (z zamkniętymi tylnymi drzwiami, tzn.
    od bagażnika, potem plazmowy TV coś z 47" (w kartonie w pionie)).
    Rowerek dla dziecka - na stojąco. 700 litrów bez składania siedzeń i
    zbędnych schowków.
    pwz

  • 23. Data: 2011-12-20 20:02:11
    Od: "Franc " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chyba ograniczonej przestrzeni. Kiedyś, Astrą I, wiozłem Juniora ze szpitala -
    żeby zamocować gondolkę za siedzeniem kierowcy (moim) to musiałem przybliżyć
    fotel do kierownicy o 2 ząbki, bo się nie mieściła. Nie oczekuję od nowego
    samochodu, że za fotel kierowcy wejdzie gondolka i złożony wózek 3w1, bez
    przesuwania fotela (tak mogłem zrobić w Żabie), ale chociaż minimum
    przestrzeni takiej jak ma Xantia (jednakże, z zupełnie innych powodów nie mam
    zamiaru potrzebować znów gondolki).

    Laga I - za stare, z tamtych lat mam Xantię i powoli czas ją zmienić na coś
    nowszego (2006 rok). Laga II nie podoba mi się, wolałem I.

    Żeby nie był taki stary, to bym go kupił zamiast Xantii - był moim marzeniem,
    ale zwyciężył rozsądek (Xantia miała tylko 6 lat, czyli mniejsza szansa
    awarii). Teraz odpada z powodu długości (i wieku).

    duży, nie za mały, bez wystających części typu nadkola, nie za niski, nie za
    wysoki, bez schowków na dole, bez wzmocnień za oparciem kanapy. Więc może
    przecierpi inne mankamenty :)

    Mam "obsesję", chyba tak:) musi być jak największy, jak najwyższy (najlepiej
    właśnie bez schowków w podłodze) bo zdarza mi się wozić rowerki Juniora i
    Młodej oraz dodatkowo bagaże. Schowki dopuszczam w minivanach (smutna
    konieczność, wynikająca ze składanego 3 rzędu siedzeń). W Alfie są takie
    dziwne wzmocnienia przy nadkolach, które zmniejszają szerokość "przejścia"
    które powstaje po złożeniu oparcia (powstaje nierówna podłoga z dodatkowym
    progiem).
    Nie potrzebuję przegródek - nie wożę dupereli, linki (po co?), kabli (po co?)
    a baniak z płynem zostawiam w garażu albo wlewam w całości.
    Nie lubię wieśwagenów ani ich klonów (wszelki seatów, skód i Galaxy).
    Nie chcę nowego Logana, wolę coś lepszego, bardziej prestiżowego chociaż z
    2006~2007 roku.
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    połamany IMK P7 SWB, ASS :(
    szary Modus z D4F

  • 24. Data: 2011-12-20 20:11:55
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

> [...]

    > przybliżyć
    > fotel do kierownicy o 2 ząbki, bo się nie mieściła.

    Rozmawiamy w dalszym ciągu o przestrzeni BAGAŻNIKA w kombi, czy o
    miejscu za fotelem pasażera?

  • 25. Data: 2011-12-20 20:18:30
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Franc "

    > Nie chcę nowego Logana, wolę coś lepszego, bardziej prestiżowego
    > chociaż z
    > 2006~2007 roku.

    Nie wiem czy to bardziej prestiżowe, ale Vectra C kombi bagażnik ma
    spory, na tej samej płycie jest również Croma

  • 26. Data: 2011-12-20 20:21:22
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Franc " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > salonach. Zastanawiam się po co konstruktorzy wymyślają takie badziewie?
    > Przecież to bezsensownie ogranicza wysokość przewożonych w bagażnik

    Być może chodzi o zwiększenie sztywności tylnej części nadwozia.
    Nie da się zrobić sztywnego pudełka z dziurą z tyłu tak prosto.
    W alfie są do tego wspomniane rozpórki.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 27. Data: 2011-12-20 22:06:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > 470cm.
    > Po dogłębnej analizie odrzuciłem Puga307SW ze względu na dużą potencjalnie

    Fiat Stilo Multiwagon, nowa Croma.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 28. Data: 2011-12-20 22:30:38
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-12-20 13:24, karbar pisze:

    > Pod podłogą można schować zapasowe wycieraczki,
    > bezpieczniki, płyny, trójkąt, linkę holowniczą, kable rozruchowe, jakiś
    > sprzęt do mycia szyb - całą masę rzeczy przydatnych w samochodzie,

    Masę przydatnych rzeczy?! Co Ty, za pomoc drogową robisz?! ;)

    > ps. Płynu do spryskiwaczy nie uda mi się upchnąć w schowku w boczku
    > bagażnika - myślę, że w wielu autach również.

    Wozisz 5l baniak płynu do spryskiwaczy? :) Aż tyle na te ksenony idzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 29. Data: 2011-12-20 22:32:41
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Octavia II lub Dacia Logan MCV - odpowiednio 605 litrów w bagażniku i 700
    litrów.

  • 30. Data: 2011-12-20 22:53:26
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 20.12.2011 22:30, Dykus wrote:

    > Masę przydatnych rzeczy?! Co Ty, za pomoc drogową robisz?! ;)

    A zdarza się.

    > Wozisz 5l baniak płynu do spryskiwaczy? :) Aż tyle na te ksenony idzie?

    Nie, ale mam zbiornik, który mieści ~4,5 litra, a nie mam w zwyczaju
    bawić się w przelewanie do mniejszych butelek. Garażu, żeby było gdzie
    zostawić też nie mam - a butelka napieprza po bagażniku.

    W moim przypadku schowek ten bardzo się przydaje.

    pozdrawiam
    karbar