  • 11. Data: 2011-12-20 10:50:14
    Temat: Re: Bagażniki w kombi
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grejon"

    > To ci zaraz napisze, że od patrzenia na wnętrze można sobie żyły
    > podciąć :). I w sumie będzie miał rację.

    Piękne nie jest, ale materiały użyte do wykończenia, mam wrażenie, są
    lepszej jakości niż wiele stosowanych obecnie.

  • 12. Data: 2011-12-20 11:21:28
    Od: Józef K <j...@a...com>

    Franc napisał(a):
    > Po dogłębnej analizie odrzuciłem Focusa C-max bo za mały.

    Jest jeszcze focus grand c-max, z przesuwanymi tylnymi drzwiami.

  • 13. Data: 2011-12-20 13:05:13
    Od: Józef K <j...@a...com>

    Józef K napisał(a):
    > Jest jeszcze focus grand c-max, z przesuwanymi tylnymi drzwiami.

    Miało być: grand c-max, to nie focus oczywiście chociaż na jego płycie.

  • 14. Data: 2011-12-20 13:24:46
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 19.12.2011 21:34, Franc wrote:
    > przechodzę do meritum: dziś oglądałem sobie Avensisa w komisie i zdziwiło
    > mnie, że bagażnik ma 20cm zmarnowanej wysokości na jakieś bezsensowne schowki
    > pod podłogą głównej części.
    > Zastanawiam się po co konstruktorzy wymyślają takie badziewie?
    > Przecież to bezsensownie ogranicza wysokość przewożonych w bagażniku
    > elementów.

    Nie codziennie przewozisz kredens autem, przeważnie jeździsz nim dużo
    mniej załadowanym. Pod podłogą można schować zapasowe wycieraczki,
    bezpieczniki, płyny, trójkąt, linkę holowniczą, kable rozruchowe, jakiś
    sprzęt do mycia szyb - całą masę rzeczy przydatnych w samochodzie, które
    bez tych schowków walałyby się luzem po bagażniku, albo były poutykane w
    jakieś niewygodne w użyciu "organizery" w postaci różnych toreb do
    bagażnika. Zmieniłem auto z tymi schowkami na auto bez tych schowków i
    jestem chory za każdym razem, jak muszę wyciągnąć dajmy na to płyn do
    spryskiwaczy z takiej cudownej torby przyczepionej na rzep do pleców
    kanapy...

    pozdrawiam
    karbar
    ps. Płynu do spryskiwaczy nie uda mi się upchnąć w schowku w boczku
    bagażnika - myślę, że w wielu autach również.

  • 15. Data: 2011-12-20 14:22:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Piękne nie jest, ale materiały użyte do wykończenia, mam wrażenie, są
    > lepszej jakości niż wiele stosowanych obecnie.

    Chyba w toitoiach. :-)

  • 16. Data: 2011-12-20 14:30:31
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > To ci zaraz napisze, że od patrzenia na wnętrze można sobie żyły podciąć
    > :). I w sumie będzie miał rację.

    Z tego co założyciel tematu ma obsesję na punkcie bagaznika czyli nie za
    duży, nie za mały, bez wystających części typu nadkola, nie za niski, nie za
    wysoki, bez schowków na dole, bez wzmocnień za oparciem kanapy. Więc może
    przecierpi inne mankamenty :)

  • 17. Data: 2011-12-20 14:31:39
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 19 Dec 2011 20:34:20 +0000 (UTC), "Franc "
    <c...@g...pl> wrote:

    >Jak już wcześniej pisałem rozglądam się za kombi segmentu D /minivanem na
    >segmencie C /przerośniętym kompaktem pod warunkiem, że będzie krótszy niż 470cm.

    sharan/alhambra/galaxy - 462 cm (przynajmniej poprzednie "budy"). Ale
    też "autobus".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2011-12-20 14:37:33
    Od: "Iglo" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PaweL <l...@i...pl> napisał(a):

    > Mam LII grandtour. Na wakacje w 4 osoby spakowaliśmy się bez żadnej
    > powściągliwości i roletę normalnie zasunąłem. Nie wiem gdzie trzeba jechać
    > żeby bagażnik pod sufit zapełnić.
    > LII też opcjonalnie mają otwieraną szybę w klapie. Po co? Żeby ziemniaków
    > luzem nasypać do kufra?

    Bagażnik jak na takie dużo kombi raczej mały. Ale dla mnie też wystarczający,
    wiozłem nawet pralkę z zasuniętą roletą.
    Mam taką z szybą otwieraną. Na ponad dwa lata użytkowania skorzystałem z niej
    może 3 razy zgodnie z przeznaczeniem, żeby dorzucić coś od góry do
    zapakowanego szczelnie drobniejszymi pakunkami bagażnika. Podłoga jest płaska
    i przechodzi w zderzak, dorzuca się coś przez szybę jak przy otwarciu klapy
    może się coś wysypać. Aaa no i kiedyś wiozłem deski na działkę bo jakiejś
    konstrukcji, otwarta szyba, czerwona szmata na koniec i jazda:-). Jest -
    fajnie, ale gdybym kupował w salonie nie zapłaciłbym za to ani grosza.

  • 19. Data: 2011-12-20 14:45:30
    Temat: Re: Baga?niki w kombi
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Chyba w toitoiach. :-)

    Miałem na myśli auta w klasie podobnej do Astry nie Bentleja :)

  • 20. Data: 2011-12-20 15:51:23
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Franc " napisał w wiadomości grup

    Jak już wcześniej pisałem rozglądam się za kombi segmentu D /minivanem na
    segmencie C /przerośniętym kompaktem pod warunkiem, że będzie krótszy niż
    470cm.
    Po dogłębnej analizie odrzuciłem Puga307SW ze względu na dużą potencjalnie
    awaryjność i Focusa C-max bo za mały.

    Co do przerosnietego kompakta (chyba to ten segment) to zwroc uwagę na Honde
    fr-v.
    Dosc duze auto, miesci 6 osob. Bagaznik plaski i pojemny, tylna kanapa
    dzielona na trzy czesci.
    JK