-
X-Received: by 10.157.4.137 with SMTP id 9mr1558722otm.3.1474279704578; Mon, 19 Sep
2016 03:08:24 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.4.137 with SMTP id 9mr1558722otm.3.1474279704578; Mon, 19 Sep
2016 03:08:24 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!x192no2020
540itb.0!news-out.google.com!w143ni5792itb.0!nntp.google.com!x192no2020531itb.0
!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 19 Sep 2016 03:08:24 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.19;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.19
References: <9...@g...com>
<nrmo6k$rfg$1@node1.news.atman.pl> <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
From: s...@g...com
Injection-Date: Mon, 19 Sep 2016 10:08:24 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588782
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 19 września 2016 10:27:13 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> On 18.09.2016 20:59, Hinek wrote:
> > Okazuje się, że gwoździe o wiele łatwiej wbija się łbem w drewno!
>
> Otóż właśnie w aerodynamice jest odwrotnie ;-)
>
> Nikt widzę nie potrafi wyjaśnić problemu postawionego w pierwotnym poście.
>
Przecież dostałeś wyjasnienie:
Taki kształt jest i aerodynamiczny i pojemny i stabilny aerodynamicznie.
Jest kompromisem między użytecznością i optimum pod względem dodatkowego oporu.
I jakbyś czytał to bys widział że i samochody jako takie mają właśnie taki kształt.
Chude z przodu, scięte z tyłu.
Jak chcesz dokładne wyjasnienie to tnij profil z styropianu i zmierz siły działające.
Chyba że ktoś w internecie to juz zrobił :)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.16 12:28 quent
- 19.09.16 12:44 r...@k...pl
- 19.09.16 12:58 yabba
- 19.09.16 13:00 s...@g...com
- 19.09.16 13:15 quent
- 19.09.16 13:33 yabba
- 19.09.16 14:34 quent
- 19.09.16 14:48 yabba
- 19.09.16 14:52 quent
- 19.09.16 18:35 J.F.
- 19.09.16 18:57 J.F.
- 20.09.16 22:44 RoMan Mandziejewicz
- 21.09.16 12:27 quent
- 21.09.16 13:37 AL
- 21.09.16 14:39 Ghost
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=