eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • X-Received: by 10.157.4.137 with SMTP id 9mr1558722otm.3.1474279704578; Mon, 19 Sep
    2016 03:08:24 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.4.137 with SMTP id 9mr1558722otm.3.1474279704578; Mon, 19 Sep
    2016 03:08:24 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!x192no2020
    540itb.0!news-out.google.com!w143ni5792itb.0!nntp.google.com!x192no2020531itb.0
    !postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 19 Sep 2016 03:08:24 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.19;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 217.115.65.19
    References: <9...@g...com>
    <nrmo6k$rfg$1@node1.news.atman.pl> <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Mon, 19 Sep 2016 10:08:24 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588782
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 10:27:13 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > On 18.09.2016 20:59, Hinek wrote:
    > > Okazuje się, że gwoździe o wiele łatwiej wbija się łbem w drewno!
    >
    > Otóż właśnie w aerodynamice jest odwrotnie ;-)
    >
    > Nikt widzę nie potrafi wyjaśnić problemu postawionego w pierwotnym poście.
    >
    Przecież dostałeś wyjasnienie:
    Taki kształt jest i aerodynamiczny i pojemny i stabilny aerodynamicznie.

    Jest kompromisem między użytecznością i optimum pod względem dodatkowego oporu.

    I jakbyś czytał to bys widział że i samochody jako takie mają właśnie taki kształt.
    Chude z przodu, scięte z tyłu.

    Jak chcesz dokładne wyjasnienie to tnij profil z styropianu i zmierz siły działające.
    Chyba że ktoś w internecie to juz zrobił :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: