  • Data: 2010-06-04 12:35:29
    Temat: Re: Badanie techniczne przegapione
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam wÄ&#65533;tpliwoĹ&#65533;ci czy moĹźna nawet mĂłwiÄ&#65533; o
    "raĹźÄ&#65533;cym niedbalstwie" jeĹ&#65533;li
    > brak przeglÄ&#65533;du nijak nie przyczyniĹ&#65533; siÄ&#65533; do wypadku, tzn.
    auto byĹ&#65533;o w
    > peĹ&#65533;ni sprawne. Tu jednak musi byÄ&#65533; jakiĹ&#65533; zwiÄ&#65533;zek
    pomiÄ&#65533;dzy jednym i drugim.
    > Z raĹźÄ&#65533;cym niedbalstwem bÄ&#65533;dziemy mieli do czynienia gdy np.
    ktoĹ&#65533; wyrusza
    > np. autem z niesprawnymi hamulcami, a nastÄ&#65533;pnie powoduje wypadek.
    >
    > --
    > http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
    Czekam na pierwszy wpis na grupie jak to ubezpieczyciel wystąpił z regresem bo
    udowodnił że wypadek powstał na skutek nie przestrzegania przepisów. Na przykład
    stłuczka bo nie było zielonej strzałki a ktoś sobie chciał zaoszczędzić 15
    sekund. Albo że w momencie uderzenia jechał 80 a nie jak było na znaku 40. O tym
    cykory nie myślą. Po to w ustawie jest punkt o możliwości wystąpienia z regresem
    żeby w takich sytuacjach reszta ubezpieczonych nie ponosiła kosztów związanych z
    tym że ktoś jest mądrzejszy od radia i sam interpretuje to czego nie powinien
    interpretować.