  • 1. Data: 2009-02-20 10:30:26
    Temat: Babia Góra miesiąc temu ;)
    Od: bans <g...@o...pl>

    http://bansen.cba.pl/galeria/babia3/index.html

    Zupełnie zapomniałem, że nie dałem tu linka :)

    --
    bans

  • 2. Data: 2009-02-20 14:06:54
    Temat: Re: Babia Góra miesiąc temu ;)
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Piekne.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 3. Data: 2009-02-20 14:07:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    bans pisze:
    > http://bansen.cba.pl/galeria/babia3/index.html

    http://bansen.cba.pl/galeria/babia3/slides/090118004
    0.html
    He, z Babiej Góry zrobiło się Babskie Górsko :)
    Fajne to wszystko, choć jak dla mnie za dużo słońca :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-02-20 14:16:33
    Od: bans <g...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Fajne to wszystko, choć jak dla mnie za dużo słońca :)

    Szpieg z Krainy Deszczowców? ;)

    --
    bans

  • 5. Data: 2009-02-20 14:36:00
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > He, z Babiej Góry zrobiło się Babskie Górsko :)
    > Fajne to wszystko, choć jak dla mnie za dużo słońca :)

    ale 9 najlepsza :)

    pozdr.
    Qbab

  • 6. Data: 2009-02-20 14:52:00
    Od: bans <g...@o...pl>

    Qbab pisze:

    > ale 9 najlepsza :)

    Sam sie kopnę w tyłek - krzywa i z syfkami na matrycy ;)

    --
    bans

  • 7. Data: 2009-02-20 15:02:34
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Sam sie kopnę w tyłek - krzywa i z syfkami na matrycy ;)

    Ano faktycznie, nie zauwazylem w pierwszym momencie, ze beznadzieja ;-)

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 8. Data: 2009-02-23 07:41:29
    Od: bans <g...@o...pl>

    Waldemarrr pisze:

    > Ano faktycznie, nie zauwazylem w pierwszym momencie, ze beznadzieja ;-)

    Hehe, nabrałem cię ;)

    --
    bans