  • Data: 2018-03-01 20:57:28
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p79ksm$a32$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 01.03.2018 o 20:28, J.F. pisze:

    >To się nie przyzna. Nie po to partia odzyskiała sądy, żeby te
    >orzekały że funkcjonariusz partyjny jest winnny.

    A jak sie odwola, a SN jeszcze nie przejety calkowicie ? :-)

    >Była jednoznacza. Było jednoznacznie wiadomo kto jest winny oraz
    >jednoznacznie było wiadomo, że winnym nie zostanie uznany.

    >Oczywiście, że słusznie. Parę razy sąd najwyższy się wypowiadał w
    >podobnych sprawach (tylko bez bomb na dachu). Bomby nic nie
    >zmieniają.

    To, ze kierowca karetki czy radiowozu w duzym miescie powinien sie
    upewnic na skrzyzowaniu czy go slysza to jedno, ale za taki numer ?

    Poza tym kiedys nawet bez radiowozu, by postawili zarzuty
    skrecajacemu,
    ale od wielu lat jest ta interpretacja, ze w zasadzie nie ma obowiazku
    sie upewnic, ze nie jest wyprzedzany.
    A ze ma ustapic pierwszenstwa przed zmiana pasa ... nie wiadomo czy to
    zmiana zajmowanego pasa :-)

    J.