  • Data: 2018-03-02 07:07:27
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Mar 2018 06:37:29 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale wybory wygra partia. Wygra nawet uczciwie, a gdyby nawet nie, to nie
    > bez powodu ciało stwierdzajkące ważność wyborów staje się właśnie
    > organem partyjnym.

    I mowisz, ze juz teraz uniewaznia w tych obwodach, gdzie przegrali ?

    > To żle się spodziewali. Znaczy radiowozem kierował idiota, bo zasadą
    > jest, że spodziewasz się dokładnie odwrotnie.

    Spieszyli sie, zalozmy ze nie po wodke, to maja jechac szybko, a nie
    ostroznie, spodziewajac sie zagrozenia z kazdej strony.

    > A ja bez sensu. Teraz jest z sensem.

    Patrze na to tak - wyprzedam wlekaca sie przez wies ciezarowke.
    A sie okazuje, ze ona sie wlecze, bo przed nia maluch jedzie i miga.
    Ja jego migacza nie widze, o on mnie moze w lusterku latwo dostrzec.

    No dobra, powinienem sie przed wyprzedzaniem upewnic ze mam miejsce
    ... ha,ha, hipokryzja.

    > A z którego skręcał?

    Ze skrajnego lewego na tej drodze nie, bo nim jechal radiowoz (pod
    prad).
    Czyli przez chwile ten pas zajal.

    J.