  • Data: 2018-03-01 12:23:54
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p78gj7$dkt$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 01.03.2018 o 10:13, miumiu pisze:

    >Tak było i za poprzedników, ale ci przebijają jakością. Duda na A4
    >czy macierewicz pod Toruniem to nie są już stłuczki jakich
    >rzeczywiście było sporo.

    Duda owszem, ale myslisz, ze poprzednicy jezdzili wolniej ?
    Tak samo jezdzili, tylko moze mieli mniej pecha.

    Macierewicz ... stluczka jakich wiele, za PO takich nie bylo ?
    Zdziwilbym sie, gdyby nie bylo ... ale faktycznie nie pamietam.

    Cos mi chodzi po glowie, ze dawno temu borowiki nie mialy prawa tak
    sobie uprzywilejowanymi byc i przepisow lamac ... kto odszuka kiedy
    zmieniono ?

    > A jakby im było mało, to pompują statystyki straszydłem co musiało
    > dokładnie 7 dni kurować się w szpitalu, żeby sprawę do wypadku
    > nakręcić.

    Nie musialo. Borowik noge zlamal - to niewatpliwie jest wypadek.

    >BTW - będą umarzać, ale warunkowo.

    Taka konstrucja prawna, jak nie warunkowo, to trzeba by borowika
    oskarzyc.
    A dalej idzie za tym sprawa odszkodowan :-)

    A pomijajac Naczelnego Prokuratura - sprawa dosc dwuznaczna, i trudno
    powiedziec kto tu mial racje, szczegolnie jak paru rzeczy nie dalo sie
    ustalic .. tzn dalo, trzezwi funkcjonariusze mowia, ze jechali na
    syrenach, a paru pijaczkow nie pamieta :-)

    >O naczelnym awiatorze IV RP nawet nie warto wspominać. Choć może
    >warto - startujemy w jaieś kategorii rekordów i chcemy stracić dwoch
    >prezydentów w ciągu dekady w wypadkach komunikacyjnych?

    Eee tam, jeden prezydent i jeden notariusz :-P

    Hm, pamietam jak Tusk z rodzina na narty pojechal wlasnym samochodem.
    A za nim samochod borowikow, albo i dwa.

    Ciekawe z jaka predkoscia jechali :-)

    J.