  • Data: 2018-03-01 14:43:41
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p78qqu$90d$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 01.03.2018 o 12:23, J.F. pisze:

    >Może i nie, ale przypominasz sobie za poprzedników trzy poważne
    >wypadki samochodowe?

    Aj tam zaraz powazne ...

    >Pecha to można mieć raz. Jak ktoś ma dużego pech,a to dwa razy. Co
    >mieli trzy poważne wypadki a wcześniej się na nich zamachnęli w
    >smoleńsku. Przebijają w czasie pokoju chyba wszystkich. I nie mówię
    >tylko o PO, ale _chyba_ wszystkich na świecie.

    Na swiecie demokracja dluzej trwa, to moze musza przestrzegac
    przepisow i jada 50 :-)
    Ale Putina tez przebijaja :-)

    >Powiedziałby, że średnio jakich wiele.

    Wjechanie w tylek ? Przeciez to sie zdarza.

    > Cud, że bez ofiar.

    Czyli niepowazne :-)

    >Bo wczesniej było mniej więcej tyle samo stłuczek... tylko że to
    >rzeczywiście były stłuczki. Spisywali papiery i już.

    Cos by tam chyba gazety pisaly.
    Moze borowik mial stluczke jak polityka nie przewozil.

    Bo ze czesc naszych politykow lubi zap*, to wiadomo, ale prywatnymi
    samochodami :-)

    >Ale chodzi mi o to, że na siłę pompowali wypadek z poszkodowanym
    >vipem. Kiedyś żartowałem, że to po to, żeby pokazać straszydłu, że
    >jest zykłą pacynką i nikt nawet nie zauważy, że jej nie ma. Już wtedy
    >obstawiałem, że to nie do końca tylko żart prezesa;)

    Watpie. Chyba ona sama dobrze wie, czy cos ja boli czy nie.

    >Co trzeba? Prokurator zarzuty postawił, umorzył. Koniec sprawy nie ma
    >winnych. Na sąsiedniej grupie prawo masz taki przypadek.

    Jesli umorzyl sprawe przeciw mlodziencowi, to znaczy ze mlodzieniec
    poprawnie jechal.
    Wiec kto jechal niepoprawnie ?

    Poza tym jesli nie mial dowodow, to czemu w ogole stawial zarzuty ?
    Jeszcze jemu zarzuca przekroczenie uprawnien.

    Zdecydowanie bezpieczniej umorzyc warunkowo.

    Jeszcze mozna bylo tak starannie sledztwo prowadzic, az sie sprawa
    przedawni, ale niestety - wypadek z rannymi, to nie wykroczenie,
    przedawnienie dlugie.

    >A co ich odszkodowania obchodzą? Ze swoich płacą?

    Ale po co maja im zarzucac dziure w budzecie ?
    A ubezpieczyciele bogaci, złupic ich to dobry uczynek :-)

    >I jak widać dobrze zrobił:P

    No, jesli pamietam, to oni w zaden wypadek go nie wpakowali.

    >Pewnie próbował ich zgubić, bo tak bezpieczniej:P

    Niemozliwe, oni mieli lepsze auto :-)

    J.