  • Data: 2018-03-01 10:19:36
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2018 o 10:13, miumiu pisze:

    > To zwyczajna bezczelnosc i arogancja wladzy. Przeciez nadludzie nie beda sie
    > turlac po miescie tak jak inni frajerzy. Oni maja super-prawa. Lamanie praw
    > ruchu drogowego (i kazdego innego) w przypadku wladzy jest tak nagminne, ze
    > takie wypadki zdarzaja sie stosunkowo czesto.

    Tak było i za poprzedników, ale ci przebijają jakością. Duda na A4 czy
    macierewicz pod Toruniem to nie są już stłuczki jakich rzeczywiście było
    sporo. A jakby im było mało, to pompują statystyki straszydłem co
    musiało dokładnie 7 dni kurować się w szpitalu, żeby sprawę do wypadku
    nakręcić. BTW - będą umarzać, ale warunkowo.

    O naczelnym awiatorze IV RP nawet nie warto wspominać. Choć może warto -
    startujemy w jaieś kategorii rekordów i chcemy stracić dwoch prezydentów
    w ciągu dekady w wypadkach komunikacyjnych?

    Shrek.