-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Date: Sat, 04 Dec 2010 22:15:03 +0100
Organization: -
Lines: 32
Message-ID: <f...@4...com>
References: <idb5vk$q1e$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl>
<idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
<iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
<c...@y...googlegroups.com>
<s...@d...wkurw.org>
<0...@4...com>
<op.vm7go7una6rut4@balthazar>
<k...@4...com>
<op.vm7ivle6a6rut4@balthazar>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291497303 30965 82.143.187.50 (4 Dec 2010 21:15:03 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 21:15:03 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331371
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 04 Dec 2010 21:51:11 +0100, Mariusz Chwalba wrote:
>Dnia 04-12-2010 o 21:38:58 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
>>> Mniejszy promień skrętu.
>> Granada miala faktycznie znakomity, ale inne niekoniecznie.
>> Moze jeszcze odszukasz w archiwum porownanie Pontica Grand Prix z BMW
>> 528.
>
>Przecież półoś ogranicza możliwe wychylenie koła. RWD ma po prostu większe
>pole do popisu. Co nie oznacza, że można to spieprzyć.
No i widac w BMW spieprzono, bo miala praktycznie taki sam jak w/w
pontiac.
>>> Lepsza przyczepność na suchej drodze, przy przyśpieszaniu.
>> Przy wiekszych mocach, bo przy mniejszych bez znaczenia praktycznego.
>Mowa była o segmencie premium, nespa?
Niby tak, ale to nadal dyrektorskie limuzyny, a nie sportowe
bulwarowki. Chyba ze dyrektor ktory kupil szesciolitrowa limuzyne
wymaga tez szybkiego ruszania a nie piszczenia :-)
>>> Przy poślizgu w kiepskich warunkach koła kierowane
>>> nie tracą przyczepności. A z poślizgu wychodzi się intuicyjnie,
>>> ściągając nogę z gazu.
>> Oj, polemizowalbym :-)
>Z którym? :-)
Z oboma. I traca przyczepnosc, i wcale nie wystarczy nogi z gazu
zdjac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.10 22:34 nalesnik
- 04.12.10 22:34 Mariusz Chwalba
- 04.12.10 22:47 nalesnik
- 04.12.10 22:49 Robert Rędziak
- 04.12.10 22:50 Mariusz Chwalba
- 04.12.10 22:52 Robert Rędziak
- 04.12.10 22:50 RadekNet
- 04.12.10 23:00 J.F.
- 04.12.10 23:04 nalesnik
- 04.12.10 23:18 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 04.12.10 23:24 Robert Rędziak
- 04.12.10 23:25 Robert Rędziak
- 04.12.10 23:32 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.12.10 02:05 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:07 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod