  • Data: 2012-04-11 22:15:46
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@U...boxnet.ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:jm356q$2g09$1@alfa.ceti.pl...

    > W MX-5 sie nie da spakowac rodziny 2+2 z rowerami.

    Ale za cenę Beemy kupisz do MX-5 do zabawy i Mondeo w którym wsadzisz te
    rowery jeszcze do środka;-)

    > A nie pisalem nic o bezpieczenstwie w pkt. o AWD - po prostu lubie ten
    > naped :)

    Nie no jasne, ale AWD lubi też paliwko... Może ze mnie sknera, ale uważam,
    że w szosowym samochodzie AWD nie jest potrzebne ze względu na podwyższone
    zuzycie paliwa a zysk przyczepności można zrekompensować rozsądkiem i
    uniejętnościami. AWD uznaję jedynie w samochodach, które faktycznie muszą
    zjezdżać z utwardzonych nawierzchni. A 230 KM to wcale nie jest dużo nawet
    na współczesne FWD, powyżej 300 KM faktycznie może być problem z trakcją i
    przydaje się AWD, ale to wyjątkowe przypadki i nie wmówisz mi, że jadąc na
    wakacje z dziećmi potrzebujesz takiej mocy.

    > Dodatkowo przydaje sie do wyciagania sasiadow z zasp na nieodsniezonych,
    > przyblokowych uliczkach :)

    Eee, nic tak nie zacieśnia więzi sąsiedzkich, jak wspólne wypychanie na
    komendę siedzącego za kierownicą;-)

    > Inna sprawa, ze ja autem nie swiruje bo nie specjalnie lubie autem
    > jezdzic,

    Sorry, ale tu Cię kompeletnie nie rozumiem. To po co Ci BMW, które całą swą
    strategię marketingową od lat 60. opiera na dawaniu sportowych emocji?

    > a jesli juz jedziemy gdzies dalej to i tak mi powyzej 150kmh pewnie zwieje
    > rowery z dachu :)

    Pewnie znacznie szybciej, przy 150km/h pewnie by Ci już wygięło ramy
    rowerów, jeśli uchwyty solidne;-)

    > Przy rocznych przebiegach rzedu 8-9kkm spalanie wolnossacej benzyny jest
    > akceptowalne, a problemow sporo odpada. Trafilo na serie 3 i tyle.

    Kurczę, to tym bardziej Cię nie rozumiem. Ja wiem, że spadek cen używanych
    BMW jest umiarkowanie dynamiczny, ale przy takich przebiegach marnujesz masę
    kasy, bo ten samochód mimo wszystko się starzeje, koszty ubezpieczenia (na
    OC chyna nie poprzestajesz?) sprawiają, że chyba zdecydowanie wygodniej i
    taniej byłoby poruszać się taksówkami (dodatkowy walor - zawsze możesz sobie
    golnąć), skoro i tak nie przepadasz za prowadzeniem. No ale to Twoja kasa.
    Mam takie osobiste pytanie - a może padło na BMW, bo w Twoim zawodzie nie
    wypada mieć nic mniej prestiżowego (słyszałem o niemieckim lekarzu, który
    kupił sobie Alfę, ale szybko mu koledzy wytłumaczyli, że pownien mieć albo
    BMW albo Merca), lub na Twoim strzeżonym osiedlu niemilie widziane są tańsze
    wozy?

    > Dodam jeszcze, ze poprostu seria 3 BMW mi sie PODOBA. To chyba tez jakis
    > argument :)

    To najlepszy z Twoich argumentów.

    > Z wiertarki Hilti tez sie kiedys trzeba bedzie tlumaczyc, ze sie lansuje
    > ten kto ma? Mogl kupic Topex'a... i tez w koncu wywierci a gwarancja ma 2
    > lata - wymiana od reki.

    Wiesz, zleży do czego potrzebujesz. Jeśli raz na rok wiercisz dziurkę w
    ścianie, to po co kupować Hilti? Do wiercenia w mieszkaniu od dawien dawna
    mam właśnie takiego Topexa, łożysko lata luźno, ale wierci, nawet udar
    działa. Teraz mam ją na budowie domu, nie żal jest zostawić, nikt jej nie
    podpier... a do drobnych prac w zupełności wystarcza. Ale gdybym miał
    faktycznie zarabiać wiertarką na życie, to na pewno nie tą od Topeksa i
    widzę jak fachowcy strzegą swych Makit czy Hilti.