  • Data: 2012-04-12 23:36:57
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 16:38:00 +0200, Jermat napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
    >>
    > Jeżdżę raczej szybko, często za szybko, ale jeœli jadę ok 110/h (nie wlokę
    > się niemożebnie) gdzie jest ograniczenie do 80 to chyba nie jadę za wolno.

    No widzisz - wolno 80, a ty jedziesz 110. Ktos z tylu jedzie 120, i kto ma
    racje - ty czy on ?

    > Ale to, jak i podwójna cišgła linia, czy też przejazd przez tory kolejowe,
    > lub zbliżajšce się wzniesienie dla "ww idiotów" nie ma znaczenia.

    A jak trawisz na kapelusznika ktory jedzie 70/80, albo na motorowerzyste
    czy traktor, to tez tak swiecie przestrzegasz ciaglych linii ?
    Tak samo jak ograniczen predkosci ? :-)

    > Nie wiem więc dlaczego ich bronisz.
    Bo u nas poszaleli z tymi liniami, a skad mam wiedziec o jakich przypadkach
    piszesz - wyprzedzanie w miejscach naprawde niebezpiecznych, czy dowolnej
    ciaglej linii..

    > Obyœ nie jechał wtedy z drugiej strony.

    Hm, nie przypominam sobie takiego przypadku, zeby ktos na mnie wyraznie
    wymusil ...

    J.