  • Data: 2012-04-11 16:38:00
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: "Jermat" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jm4007$a14$1@inews.gazeta.pl...

    > Tosmy juz nie raz dyskutowali. Skoro widzisz w lusterku - znaczy sie za
    > wolno jedziesz. I ten z tylu chce cie wyprzedzic.
    > A gdzie ma wyprzedzic, jak u nas poszaleli z tymi ciaglymi liniami.
    > Ty sie wleczesz niemozebnie, to poziom tolerancji spada i sie wyprzedza
    > gdy jest okazja, nie przejmujac sie ciagla linia.
    > I marka pojazdu z tylu nie ma znaczenia, choc oczywiscie latwiej sie
    > wyprzedza 200KM BMW niz seicento 0.9 :-)
    >
    > Nawet ci "normalni ludzie" w innych panstwach nie kupuja 3l czy wiekszego
    > silnika po to zeby jechac statecznie 50 czy 80 w trasie - choc tu bym
> [...]

    Jeżdżę raczej szybko, często za szybko, ale jeśli jadę ok 110/h (nie wlokę
    się niemożebnie) gdzie jest ograniczenie do 80 to chyba nie jadę za wolno.
    Ale to, jak i podwójna ciągła linia, czy też przejazd przez tory kolejowe,
    lub zbliżające się wzniesienie dla "ww idiotów" nie ma znaczenia. Nie wiem
    więc dlaczego ich bronisz. Obyś nie jechał wtedy z drugiej strony.

    JM