  • Data: 2012-04-11 07:35:22
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-10 21:53, Rabbit McCroolick pisze:

    > Po to by napędzić tłuste teutońskie cielsko? Połwa tej mocy w lżejszym
    > nadwoziu zapewnia, co najmniej taki sam fun, jak nie większy. Ale łysiejący
    > 30, 40 -latek w MX-5 faktycznie wygląda głupio.

    Akurat chcialbym miec cos mniejszego jako miejskie wozidelko. Moze byc
    MX-5 :) no ale nie mam wiec sie przemieszczam na moto w miare
    mozliwosci. Natomiast pominales jeden z waznych punktow - mam kombi,
    jezdze na wakacje. W MX-5 sie nie da spakowac rodziny 2+2 z rowerami.
    Musialem szukac kompromisu :)
    A wlosy mam na glowie poki co - predzej bede siwial niz wylysieje ;P
    wiec lansowac sie w MX-5 spokojnie moge. Ba, nawet w MX-3.

    > No fakt, udało im się. Pytanie tylko, czy dzieci dojadają, bo tata musi mieć
    > AWD, by poczuć się bezpiecznie?

    A nie pisalem nic o bezpieczenstwie w pkt. o AWD - po prostu lubie ten
    naped :)
    Dodatkowo przydaje sie do wyciagania sasiadow z zasp na nieodsniezonych,
    przyblokowych uliczkach :)

    > Jak widać z prasowych doniesień, niekoniecznie. Ale wiadomo, że umiejętności
    > wielu polskich kierowców są marne, lub żadne, za to ego wielkie. RWD
    > przerasta wielu, stąd AWD, ale nie każdego stać... stąd gównażeria ta
    > niewyrośnięta i ta przerośnięta rozwala się co rusz...

    Racja. Moje umiejetnosci pewnie tez nie sa wielkie - poki co udalo sie
    nascie lat bez dzwona ale to sie moze zmienic nawet dzis tfu tfu...
    Inna sprawa, ze ja autem nie swiruje bo nie specjalnie lubie autem
    jezdzic, a jesli juz jedziemy gdzies dalej to i tak mi powyzej 150kmh
    pewnie zwieje rowery z dachu :) A w miescie? No coz, mozna czymokolwiek
    w zasadzie ale mam wlasnie takie, dwa mi nie sa potrzebne.
    Mialo nie byc dizlem, nie miec turbo, miec naped AWD (bo nigdy nie
    mialem) i byc w miare pakowne chociaz bagaznik w wersji Touring nie jest
    jakos powalajaco duzy ale to pozwala zachowac zgrabnosc samego pojazdu.
    Przy rocznych przebiegach rzedu 8-9kkm spalanie wolnossacej benzyny jest
    akceptowalne, a problemow sporo odpada. Trafilo na serie 3 i tyle.

    Moze jak kazdy, faktycznie.

    Dodam jeszcze, ze poprostu seria 3 BMW mi sie PODOBA. To chyba tez jakis
    argument :)
    Ale reasumujac, faktycznie spory odsetek sie w BMW lansuje, w Audi tez.
    Ostatnio chyba trend w strone Audi sie przesuwa. Fotek "napietych"
    kolesi kolo swoich 320i i 525td jest od groma. No coz, zycie. Auta
    zmieniam srednio co 10 lat :), poprzednio mialem Escorta - tez sie dalo
    jezdzic. Nastepne bedzie subaru chyba. Nie, nie Impreza :), zwykle
    rodzinne wozidelko np. forester.

    PS. Odnosze wrazenie, ze powyzej sie tlumaczylem, ze auto nie sluzy mi
    do przedluzania... :) Bez sensu. Z wiertarki Hilti tez sie kiedys trzeba
    bedzie tlumaczyc, ze sie lansuje ten kto ma? Mogl kupic Topex'a... i tez
    w koncu wywierci a gwarancja ma 2 lata - wymiana od reki.

    --
    jarek