  • Data: 2012-04-11 14:50:40
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: "Jermat" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seoman" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    news:jm3isc$all$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Feromon" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jest też cała masa buraków, jeżdżących skodą. Ja pierniczę, ludzie bez
    > stereotypów to by zdechli z nudów.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Seoman

    To prawda, jednak proporcjonalnie najwięcej debili jeździ właśnie BMW.
    Statystycznie oni powodują najwięcej wypadków w stosunku do ilości tych
    samochodów w Polsce. Inaczej jest w innych państwach gdzie BMW jeżdżą raczej
    normalni ludzie. W 9 na 10 przypadków gdy widzę z tyłu karka w BMW, wiem, że
    będzie za wszelką cenę starał się mnie wyprzedzić. Nieważne, że jest np
    podwójna ciągła linia. Debil tego nie widzi i nie rozumie. Oczywiście jest
    też 10 % bardziej rozgarniętych - ale giną w tłumie.

    Pozdrawiam
    JM