eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBMW X6 winter testRe: BMW X6 winter test
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
    l!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl!not-for-mail
    From: lux <b...@o...de>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW X6 winter test
    Date: Mon, 01 Feb 2010 16:52:44 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <hk6u1i$el1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hk6oqn$494$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hk6r12$83r$1@news.onet.pl>
    <hk6s8j$dkl$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hk6s6b$bja$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-1-12-230.informel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265040242 15009 83.1.12.230 (1 Feb 2010 16:04:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 16:04:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hk6s6b$bja$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251704
    [ ukryj nagłówki ]

    Mihaj pisze:
    > w osobowych nie stosuje się mechaniki, bo nie ma aż takiej potrzeby, a
    > skoro elektronika i hamulce działają wystarczająco dobrze to po co
    > komplikować i podrażać? Nietypowym rozwiązaniem jest to, co stosuje
    > Honda (np. Ridgeline - dziwny osobowy pickup) - zamiast tylnego
    > mechanizmu różnicowego w przekładni głównej są dwa sprzęgła tarczowe i
    > to one indywidualnie dawkują napęd kołom tylnej osi.
    > W przypadku terenówek stosuje się LSD, czyli mechanizm różnicowy o
    > ograniczonym poślizgu lub zwany też o zwiększonym tarciu wewnętrznym.
    > Spotyka się je szerzej (np. w wielu pickupach) ale to połowiczne
    > rozwiązanie. Znacznie lepsze, ale wymagające myślenia to blokady 100%
    > mechanizmów różnicowych. Przykładem niewielu aut mających we fabrycznym
    > wyposażeniu obu osi są np. Mercedesy G i Jeep Rubicon. Wspomniany L200
    > ma blokadę tylnej osi w niewielu wersjach.
    =========
    a co siedzi w Hondzie Legend, tam jakiś mechanizm chyba jest?
    poza tym z tego co piszesz to w osobowych autach (audi, bmw, subaru) to
    tylko kwestie hamulcowe, żadnego LSD?

    lux

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: