    From: "Katanka" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Date: Thu, 11 Feb 2010 11:41:49 +0100

    "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
    > Pozwole sobie opisac moje dzisiejsze odczucia po podrozy za kierownica
    > Forda Focusa 1.6 z 2007r.

    [ciach]

    Chyba wszystoko zalezy od tego czego człowiek po danym aucie oczekuje. Jeśli
    szuka wygody, to raczej nic nie jest w stanie podskoczyć francuzom. Jeźcdziłem
    wieloma francuzami - najpierw Peugeot 309 D, później Renault 19, następnie
    Citroex ZX D, Peugeot 406 TD, miałem też jazdy testowe C5 TDI. Fakt, te auta
    były bardzo, ale to bardzo wygodne, miały ciekawe rozwiązania, ale jeśli chodzi
    o trzymanie się drogi to sporo Fordowi ustępowały. Ja po Fordzie oczekiwałbym
    głównie świetnego trzymania na zakrętach i bardziej sportowej jazdy niż wygody i
    jakości wykonania. Choć to drugie może zaskoczyć, jesli tylko wybieramy bogata
    opcję forda :)

    Ogólnie ... byłem bardzo za francuzami, ale teraz stałem się fordolubny, bo
    uwielbiam się bawic samochodem. Bawić, nie wozić ;)

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL