  • Data: 2010-02-11 18:42:56
    Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-11 11:38, szerszen pisze:

    > swoja droga to moze rozwin co kryje sie pod pojeciami "dosc wysoki" i
    > "nieporoporcjonalny"

    192cm wzrostu i dlugosc nogawki 34' - moze byc? :) Nieproporcjonalnosc
    polega na mocno wyduzonych konczynach dolnych, zas gorne sa zbyt
    krotkie. W zwiazku z tym, siedzenia nie udalo mi sie dostosowac do
    dlugosci nog, za to kierownice tak. Zreszta opisalem nizej, ze za
    regulacje kolumny kierownicy daje Fordowi plus. O ile w innych
    samochodach zdarza mi sie tak ustawic fotel, ze glowa prawie stykam sie
    z podsufitowka, tak w Focusie wysokosc oczu mialem porownywalnie do
    innych kierowcow tych samochodow. Zreszta nie wyobrazam sobie, zeby
    mozna bylo jeszcze nizej siedziec. Wowczas przed oczami mialbym jedynie
    konsole i wskazowki zegarow.
    Gdyby lusterko wewnetrzne bylo z 5-7cm wyzej na pewno moje odczucia
    bylyby inne.

    > eh, foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie, wiec jesli w
    > rzeczonym egzemplarzu masz takie problemy, to chyba jest po niezlym
    > dzwonie, albo wtyluczone na dziurach i nieremontowane

    Auto od nowosci w firmie, ok 65tys km. Nie jezdzi nim jedna osoba bo
    jest ogolnodostepne, ale stan samego samochodu okreslam na dobry z
    plusem. Na pewno bezkolizyjny i serwisowany na biezaco.

    > to co tutaj piszesz, tylko upewnia menie w przeswiadczeniu, ze jezdziles
    > mocno skatowanym egzemplarzem, czy autem po wypadku kiepsko zrobionym,
    > albo twoje przyzwyczajenia/uprzedzenia uniemozliwiaja ci przystosowanie
    > sie do innej charakterystyki silnika

    j/w. Charakterystyka swoja droga, ale nie potrafilem przez te 700km
    przyzwyczaic sie do pedalu gazu. Zdecydowanie dzialal inaczej niz w
    dotychczas prowadzonych przeze mnie samochodach.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE