  • Data: 2010-02-11 19:11:34
    Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 16:04:52 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > a którym Berlingo HDI?

    Takim, które właśnie skończyło 3 lata, chyba 2.0. Blaszak z klimą i bez
    pozostałego wyposażenia. Gaz i hamulec w tym aucie działają binarnie, a
    sprzęgło wymieniamy częściej niż olej.
    Waldek, ja cytryniarz jestem, ale nie fanatyk. To berlingo niestety jest
    porażką. Głośne, okropne, za mocne hamulce, fotel to mięciutki stołek nie
    podpierający niczego poza tyłkiem. Sterowanie sprzęgła to jakaś katastrofa:
    albo linka z regulatorem, albo całe sprzęgło ASO wymienia i cały czas
    wysprzęglenie wymaga wciśnięcia pedału w dywanik i strzela w połowie ruchu.
    Nawet ASO zmieniliśmy dla pewności i dalej jest kicha. Na szczęście za
    chwilę wymieniamy na nówkę 3-osobową z 1,6HDI - niech się ktoś inny męczy.
    Moja matka ma Berlingo staruszka z DW8 i mimo wyraźnie mniejszej mocy to
    jej jest dużo fajniejsze - ale jej jest osobowe, a nie blaszak.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek