  • Data: 2013-08-05 16:11:19
    Temat: Re: BGA - jak zrobić krosa na prototypie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 13:33:14 UTC+2 użytkownik Adam Górski napisał:

    > Znaczy , że mam sobie poszukać opisu do Twojego problemu ? Wszystko aby ok ?

    Nie ma się o co ciskać!! Szczegóły dot. PCB są w innym wątku, ale nie ma to
    absolutnie żadnego związku z problemem opisanym tutaj. W innycm wątku pisałem o innym
    problemie związanym ze zbyt małym thermal padem na QFP, w innym zaś wątku o
    wątpliwościach dotyczących dokumentacji FPGA Xilinx'a. Wszystkie te problemy dotyczą
    tej samej PCB, ale każdy jest inny, brak związku między nimi.Na marginesie mogę
    dodać, że PCB jest 8-warstwowa, ale to teź nie ma żadnego znaczenia w tym wątku.