  • 11. Data: 2005-03-31 10:03:58
    Temat: Re: BDI PRO NETIA
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Mariusz napisał(a):
> [...]
    > temat poszedł podobno do działu planingu o dołożenie T1 w Jaworznie. Martwi
    > mnie czas tej operacji. Klienci się wkurzają, stronki chodzą baaardzo wolno
    > jak przy pingu 1200 ms ;(. Ja po ostatniej wielkiej awarii TPSA i przerwie
    > w usłudze przez tydzień (!!!!!) zmieniłem operatora na NETIĘ i zawiodłem się
    > strasznie bo ludkom opowiadałem jaka NETIA jest ach i och teraz dostaje za
    > to po tyłku. Pozostaje tylko czekać na szybka poprawę i słuchać opier.... od
    > klientów którzy pomału straszą mnie konkurencją. Szkoda ze nie stać mnie na
    > dwa łacza od dwóch niezaleznych operatorów.(

    czy jestes pewien tego co piszesz ?
    w Jaworznie to jest chyba ich glowny wezel szkieletu
    a dolozenie jakiegos 1,5 Mbita nie spowoduje chyba jakiejs dramatycznej
    zmiany

    --
    Mateusz

  • 12. Data: 2005-03-31 10:13:07
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> napisał(a):

    > czy jestes pewien tego co piszesz ?
    > w Jaworznie to jest chyba ich glowny wezel szkieletu
    > a dolozenie jakiegos 1,5 Mbita nie spowoduje chyba jakiejs
    > dramatycznej zmiany

    Netia w wielu miejscach, ze wzgledu na posiadany szkielet SDH,
    zestawia lacza szkieletowe w postaci n x E1 z loadbalancingiem. Jak
    sie konczy -- dokladaja kolejne E1.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 13. Data: 2005-03-31 10:13:55
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> napisał(a):

    > zestawia lacza szkieletowe w postaci n x E1 z loadbalancingiem. Jak
    > sie konczy -- dokladaja kolejne E1.

    ...oczywiscie w wielu miejscach maja takze E3 "wyjete" z SDH.

  • 14. Data: 2005-03-31 10:42:43
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Mariusz <3...@w...pl> wrote:
    > No i po naciskach i sugestiach Netia założyła statystyki na łącze i okazało
    > się że pomiędzy węzłem w Jaworznie a Chorzowem łącze jest ciągle wysycone,
    Śmieszny to operator co monitoruje swoją sieć dopiero po informacji
    od klienta ;-) Heh.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 15. Data: 2005-03-31 12:08:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 31 Mar 2005 10:42:43 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Śmieszny to operator co monitoruje swoją sieć dopiero po informacji
    > od klienta ;-) Heh.

    Faaaaacet... ze śmiesznych rzeczy w tej firemce to akurat to mały pikuś...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 16. Data: 2005-03-31 12:43:41
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Mariusz wrote:
> [...]
    > dwa łacza od dwóch niezaleznych operatorów.(
    >
    > Pragnę podzienkować za pomoc w lokalizacji i pozdrawiam całą grupę.

    pisz reklamacje za ten okres. przeciez praktycznie nie mozesz korzystac
    z uslugi.
    w ogole ostatnio netia sobie w kulki leci. przed swietami pad ponad 2
    godziny. przez jakis czas pingi po europie > 120ms, to juz na szczescie
    poprawili, ale tez trzebabylo maila pisac. dobrze, ze maja w lokalnych
    oddzialach naprawde wporzadku i znajacych sie na rzeczy specjalistow ds
    ip. ale co z tego ze trzeba przez wawe wszystko zglaszac.

    pozdro.

  • 17. Data: 2005-03-31 12:50:21
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:

> [...]
    > oddzialach naprawde wporzadku i znajacych sie na rzeczy specjalistow ds
    > ip. ale co z tego ze trzeba przez wawe wszystko zglaszac.

    *skoro trzeba ;)

  • 18. Data: 2005-03-31 14:50:52
    Od: " odpowiedz" <d...@g...pl>

> [...]

    > sie konczy -- dokladaja kolejne E1.
    >
    > może i jest w Jaworznie główny węzeł dostępowy, ale tu chodzi o łącze
    relacji Chrzanów --> Jaworzno, więc najpierw trzeba dokładnie przeczytać posta

  • 19. Data: 2005-03-31 14:52:42

  • 20. Data: 2005-03-31 15:29:19
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    " odpowiedz" <d...@g...pl> napisał(a):

    > relacji Chrzanów --> Jaworzno, więc najpierw trzeba dokładnie
    > przeczytać posta

    odpisywac tez trzeba sie nauczyc. na poczatku nalezy odpisywac do
    wlasciwej osoby. :)