  • 1. Data: 2005-03-27 09:08:37
    Temat: Drogi operator, co zrobic
    Od: "marecki" <3...@p...onet.pl>

    witam szanownych grupowiczow

    Grupa wydaje mi sie prawidlowa. Jest to problem polskiego internetu:
    operator www.telefonypodlaskiesa.pl Ceny kosmiczne, oczywiscie chodzi o
    dostep do internetu, predkosci, moze dla tych co niechca kopiowac calego
    internetu na dysk twardy, przyzwoite. Jednak, z pewnie wiadomych przyczyn,
    niema konkurencji i proby skladania podan do innego operatora, spelzaja na
    niczym, ze niby "niewykonalne technicznie". Teraz pytanie, jak zaczac, gdzie
    zglosic, gdzie pisac itp. Jest jeszcze wiecej problemow z moim isp ale to
    juz tylko szczegol. Jest juz spora grupa osob w moim otoczeniu zeby sie tym
    zajac i wogole tylko nie wiemy jak.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-27 09:31:02
    Temat: Re: Drogi operator, co zrobic
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:39a6.00001705.42467815@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): marecki z adresu <3...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > itp. Jest jeszcze wiecej problemow z moim isp ale to juz tylko
    > szczegol. Jest juz spora grupa osob w moim otoczeniu zeby sie tym

    Widze ze problem jak z TP tyle ze w wydaniu lokalnym.

    Moze stworzcie jakas konkurencje, zdrowa konkurencja przynosi pozytywne
    zmiany.

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 3. Data: 2005-03-27 12:45:51
    Od: 3...@p...onet.pl

    > Widze ze problem jak z TP tyle ze w wydaniu lokalnym.
    >
    > Moze stworzcie jakas konkurencje, zdrowa konkurencja przynosi pozytywne
    > zmiany.

    Latwo powiedziec trudniej wykonac. To jest male miasto/powiat i nikt niema tu
    takich pieniedzy na taka inwestycje. Samo tp s.a. nie udostepni laczy dla
    innego operatora, proby juz byly. Co innego puzniej walczyc o studzienki etc.
    Nie mowie, ze to niewykonalne ale nie o to nam chodzi. Pytam o to gdzie
    zglaszac tego tymu sytuacje czyli kosmiczne ceny.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-03-27 13:02:21
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    3...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Nie mowie, ze to niewykonalne ale nie o to nam chodzi. Pytam o to gdzie
    > zglaszac tego tymu sytuacje czyli kosmiczne ceny.

    Jesli to male miasteczko i nie ma innych dostawcow no to mozesz
    sprobowac technologii wirelesslan 2.4 Ghz i 5Ghz. Nie jest to az takie
    drogie a przepustowosci sa wystarczajace do korzystania z internetu.