  • 21. Data: 2005-03-31 15:49:04
    Temat: Re: BDI PRO NETIA
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    odpowiedz <d...@g...pl> wrote:

    > relacji Chrzanów --> Jaworzno, więc najpierw trzeba dokładnie przeczytać posta

    Dwie ostatnie linijki to Twoja odpowiedź, tak? ;-) To postaraj się, aby
    pierwsza z nich nie wyglądała na cytat.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 22. Data: 2005-03-31 18:55:19
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "kamil kapturkiewicz" <h...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Martwi

    > pisz reklamacje za ten okres. przeciez praktycznie nie mozesz korzystac
    > z uslugi.
    > w ogole ostatnio netia sobie w kulki leci. przed swietami pad ponad 2
    > godziny. przez jakis czas pingi po europie > 120ms, to juz na szczescie
    > poprawili, ale tez trzebabylo maila pisac. dobrze, ze maja w lokalnych
    > oddzialach naprawde wporzadku i znajacych sie na rzeczy specjalistow ds
    > ip. ale co z tego ze trzeba przez wawe wszystko zglaszac.

    Akurat takie pingi (jesli globalne) to generuja soczysta czerwien na
    telebimie
    wiec pisac nie trzeba. Poza tym dolozenie E1 a nie T1 (jestesmy w europie a
    nie
    w tameryce) po pierwsze wystarczy, po drugie pewnie i tak za moment
    uplink z lokalizacji bedzie po GE.

    P/

  • 23. Data: 2005-03-31 22:44:07
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Mariusz wrote:
    Najwyrazniej juz to poprawili. Szybko sie uwineli ;)
    Wiec jak widac nie jest taka zla ta firemka ;)

    1. r2-s0.cn.net.pl 0.0% 2.1
    12.3 255.4 255.4 44.3
    r3-s0.cn.net.pl
    r1-s0.cn.net.pl
    2. do.tpnet.z.r2-s0.cn.net.pl 0.0% 4.9
    28.6 121.1 121.1 32.7
    do.tpnet.z.r3-s0.cn.net.pl
    do.tpnet.z.r1-s0.cn.net.pl
    3. z.kat_ar4.do.kat_r2.tpnet.pl 0.0% 4.6
    17.5 79.9 79.9 14.9
    4. z.kat-r2.do.war-r3.tpnet.pl 65.6% 9.5
    18.6 36.9 36.9 8.7
    5. do.war-ar9.z.war-r3.tpnet.pl 0.0% 9.0
    27.4 159.8 159.8 34.5
    6. 213.77.0.178 0.0% 8.9
    21.2 60.8 60.8 12.4
    7. WarsC001RT01-WarsH002RT04.inetia.pl 0.0% 10.9
    24.1 78.7 78.7 14.9
    8. WarsH002RT04-JawoH001RT03.inetia.pl 0.0% 17.6
    35.2 84.8 84.8 16.8
    9. JawoH001RT03-JawoH001RT04.inetia.pl 0.0% 17.1
    71.6 377.0 377.0 100.4
    10. 81.210.30.186 0.0% 21.9
    34.0 51.9 51.9 9.1
    81.210.30.214
    11. ip-195-114-177-86.netia.com.pl 0.0% 22.6
    40.8 96.6 96.6 14.9

  • 24. Data: 2005-03-31 23:23:53
    Od: "Mariusz" <3...@w...pl>

    Potwierdzam!
    Mam nadzieję że już wszystko bedzie w porządku, pingi znormalniały. Obiecali
    poprawić do 1 kwietnia, atakowałem z kilku stron począwszy od telefonów od
    handlowca skończywszy na e-mailach na stronie Netii.
    Pozdrawiam Mariusz

  • 25. Data: 2005-03-31 23:30:47
    Od: "Bartek" <[heavy_][m@aupa][op].pl>

    > Faaaaacet... ze śmiesznych rzeczy w tej firemce to akurat to mały pikuś...

    z ciekawosci - mozesz cos wiecej?
    mam takiego znajomego ktory mi tu o tej "firemce" ciagle nadaje, w samych
    superlaytywach.

    B.

  • 26. Data: 2005-04-02 09:33:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 01:30:47 +0200, Bartek napisał(a):

    > z ciekawosci - mozesz cos wiecej?
    > mam takiego znajomego ktory mi tu o tej "firemce" ciagle nadaje, w samych
    > superlaytywach.

    Co chcesz więcej? Wyrok sądu sprzed 2 tygodni który po 3 latach oddalił
    pozew o zapłatę ponad 3 tysięcy które wzięli z sufitu?
    Informację o tym jak podpinali linię z PODPISANĄ UMOWĄ przez 1.5 roku?
    I jak wreszcie podpięli i mieli aktywować, to jak zadzwoniłem to
    powiedzieli że muszą przewieszkę przez ulicę zrobić (dla ścisłości - dzień
    wcześniej technik rozmawiał z tej linii z centralą).
    I setki innych przeżyć - traumatycznych.

    BDI akurat działa - jeżeli masz szczęście i burdel w papierach w tej
    firemce nie dotknie ciebie akurat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 27. Data: 2005-04-02 18:54:55
    Od: "Jerzy Hołda | maszyna.pl" <jerz_na_@maszyna_kropka.pl>

    Waldek Godel napisał(a):
    > Dnia Fri, 1 Apr 2005 01:30:47 +0200, Bartek napisał(a):
    >
    > BDI akurat działa - jeżeli masz szczęście i burdel w papierach w tej
    > firemce nie dotknie ciebie akurat.

    O tak. U mnie każda zmiana parametrów usługi (nowa umowa lub aneks)
    zawsze kończy się pomyłkami w fakturach. Albo przychodzą po staremu,
    albo przychodzą za starą i nową usługę.
    Co do jakości usługi (Kraków) to jest zdecydowanie wyższa niż TP.

    Pozdrawiam
    Jerzy H
    --
    Jerzy Hołda | maszyna.pl