eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmB2710 i GPS › Re: B2710 i GPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.gps
    Subject: Re: B2710 i GPS
    Date: Sat, 2 Mar 2013 09:32:33 +0100
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 31
    Message-ID: <x...@4...net>
    References: <T...@n...atman.pl>
    <1ua0v5irvzkj3$.yk6efnqqzjy0$.dlg@40tude.net>
    <512b0b16$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <512e41d0$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kglp2r$6qs$2@node2.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <kgm7kt$laj$1@node2.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <kgp3mr$gcl$1@node2.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1362213109 21839 82.143.187.50 (2 Mar 2013 08:31:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Mar 2013 08:31:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1042688 pl.rec.gps:90490
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 01 Mar 2013 21:50:35 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:
    >> Tak czy owak dokładność metrowa nie jest potrzebna 5 kilometrów nad ziemią.
    >> Potrzebna jest w trakcie lądowania i startowania.
    >
    > A dokładnie to tylko w trakcie lądowania.

    Nie calkiem. Czasem dwa loty sie krzyzuja, wtedy leca na wyznaczonych
    wysokosciach i jeden jest wyzej, a drugi nizej.

    Metrowa dokladnosc przy tym niepotrzebna, ale pionowy odstep miedzy
    samolotami moze byc 150m, wiec pozadana dokladnosc jest ponizej 50m.

    i co wazniejsze - metoda pomiaru musi byc taka sama w obu samolotach.
    A one moga miec rozne wyposazenie. Wiec obecnie jest wysokosciomierz
    cisnieniowy - i chyba jeszcze dlugo zostanie, nawet jak wszyscy beda mieli
    gps na pokladzie.

    >>> Bez znaczenia, przynajmniej w normalnej sytuacji. Jasne że wynika m.in.
    >>> innymi z ukształtowania terenu, samoloty nieco gorzej latają pod ziemią.
    >>> Niezależnie od tego, nie wolno latać poniżej bezpiecznej wysokości,
    >>> nawet jeśli jest to powyżej wysokości kominów itp.
    >>
    >> Więc bez znaczenia czy wynika z ukształtowania terenu?
    >
    > Jedno i drugie, przecież napisałem. Pilotowi w czasie lotu wysokość
    > komina na nic.

    TAWS jakos posiada mape wysokosci terenu i sprawdza ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: