eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmB2710 i GPS › Re: B2710 i GPS
  • Data: 2013-03-02 09:32:33
    Temat: Re: B2710 i GPS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 01 Mar 2013 21:50:35 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:
    >> Tak czy owak dokładność metrowa nie jest potrzebna 5 kilometrów nad ziemią.
    >> Potrzebna jest w trakcie lądowania i startowania.
    >
    > A dokładnie to tylko w trakcie lądowania.

    Nie calkiem. Czasem dwa loty sie krzyzuja, wtedy leca na wyznaczonych
    wysokosciach i jeden jest wyzej, a drugi nizej.

    Metrowa dokladnosc przy tym niepotrzebna, ale pionowy odstep miedzy
    samolotami moze byc 150m, wiec pozadana dokladnosc jest ponizej 50m.

    i co wazniejsze - metoda pomiaru musi byc taka sama w obu samolotach.
    A one moga miec rozne wyposazenie. Wiec obecnie jest wysokosciomierz
    cisnieniowy - i chyba jeszcze dlugo zostanie, nawet jak wszyscy beda mieli
    gps na pokladzie.

    >>> Bez znaczenia, przynajmniej w normalnej sytuacji. Jasne że wynika m.in.
    >>> innymi z ukształtowania terenu, samoloty nieco gorzej latają pod ziemią.
    >>> Niezależnie od tego, nie wolno latać poniżej bezpiecznej wysokości,
    >>> nawet jeśli jest to powyżej wysokości kominów itp.
    >>
    >> Więc bez znaczenia czy wynika z ukształtowania terenu?
    >
    > Jedno i drugie, przecież napisałem. Pilotowi w czasie lotu wysokość
    > komina na nic.

    TAWS jakos posiada mape wysokosci terenu i sprawdza ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: