  • 31. Data: 2009-07-21 10:37:05
    Temat: Re: Awaria neostrady
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Jan Strybyszewski napisała na pl.internet.polip:

    > Hmm a jak to zrobic gdy AAA jest daleko i po IP ?
    >
    > Drugi problem to kwestia odpowiedzialnosci ... wpiecie sie w linie DSL
    > ze swoim modemem i hakujemy na cudzy koszt ?

    Czyli że jak zakoszę login od neo od kolegi to mogę za niego się
    logować? Bo jak próbowałem to nie działało ;]

    Marcin Kocur

  • 32. Data: 2009-07-21 16:31:58
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Marcin Kocur pisze:

    > Czyli że jak zakoszę login od neo od kolegi to mogę za niego się
    > logować? Bo jak próbowałem to nie działało ;]

    Dziwne, bo inni sprawdzali i działało. Zakładając oczywiście, ze masz
    skrosowaną linię. I działa z taką przepustowością, jak masz
    skonfigurowaną linię, a nie z taką, do jakiej jest przypisany login.

    Aczkolwiek ostrożnie z tymi testami, bo na to jest punkt w cenniku
    neostrady.

    --
    Sławek Lipowski

  • 33. Data: 2009-07-21 21:28:21
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Tue, 21 Jul 2009 10:21:55 +0200, Jan Strybyszewski wrote:

    > A co to jest wedle ciebie jak nie "modulator/demudulator" podpiety do
    > swiatelka.

    A jaką częstotliwość nośnej mają urządzenia STM-1?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 34. Data: 2009-07-22 05:04:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marcin Kuczera pisze:
> [...]

    Tak po zdjeciu autoryzacji

  • 35. Data: 2009-07-22 05:05:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szymon Sokół pisze:

    > A jaką częstotliwość nośnej mają urządzenia STM-1?

    Czy moglbys mnie nie oslabiac ... sugerujesz ze w szkle nie ma
    swiatla o okreslonej dlugosci fali czy jak ?

  • 36. Data: 2009-07-22 05:09:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > modulacja lub kodowanie, w xDSL jest modulacja, w innych zastosowaniach
    > w większości kodowanie i to już nie są modemy.

    Co masz na mysli mowiac kodowanie ?

    w XDSL tez jest kodowanie bo to sygnal cyfrowy :)

  • 37. Data: 2009-07-22 07:15:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > np AMI NRZI HDB3, wrzuć do googla i poczytaj.

    AMI jest największym w kraju eksporterem gęsi. Nasze kurczęta, kaczki i
    gęsi pochodzą z najwyższej klasy stad rodzicielskich oraz własnych
    zakładów wylęgu ...

    A teraz powaznie kod AMI to tylko modulowanie NAPIECIA.

    Na dobra sprawe przeciez
    "Technika OFDM polega na KODOWANIU pojedynczego strumienia danych w
    wielu podnośnych"

    Tak samo kodem jest 8PSK 64QAM prawda .... tylko te kodowanie odbywa sie
    na CZESTOTLIWOSCI lub wielu jednoczesnie.

    Wiec z dupy jest porownanie modemów swiatlowodowych do STM-1
    NIE TA WARSTWA OSI

  • 38. Data: 2009-07-22 07:52:14
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 21 Jul 2009 23:28:21 +0200, Szymon Sokół napisał:

    > A jaką częstotliwość nośnej mają urządzenia STM-1?

    Nie chce mi się liczyć ale jakieś 200 THz.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 39. Data: 2009-07-22 07:59:08
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 22 Jul 2009 07:52:14 +0000 (UTC), Verox napisał:

    > Nie chce mi się liczyć ale jakieś 200 THz.

    Nie pomyliłem sie dużo: 193.54 THz

  • 40. Data: 2009-07-22 08:16:06
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 00:29:34 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Moze nie ja akurat.
    >
    > Ale wiesz ze tak jest, czy tylko zgadujesz?

    Za Twoje zbrodnie Ty. Tak wiem bo mają taki obowiązek.