  • 51. Data: 2009-07-22 22:03:29
    Temat: Re: Awaria neostrady
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > A jaką częstotliwość nośnej mają urządzenia STM-1?

    modulacja lub kodowanie, w xDSL jest modulacja, w innych zastosowaniach
    w większości kodowanie i to już nie są modemy.

    A co do nośnej, zmodulowany sygnał nie musi mieć nośnej ;-)

    Marcin

  • 52. Data: 2009-07-23 06:54:06
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Co masz na mysli mowiac kodowanie ?

    np AMI NRZI HDB3, wrzuć do googla i poczytaj.

    Marcin

  • 53. Data: 2009-07-23 08:20:55
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    dobra, ciach.

    Nie wiem jaką uczelnie skończyłeś, ale nie wygląda to na kierunek
    stricte telekomunikacyjny..

    Ale co do STM-1 i modemów - masz racje, nie te warstwy.

    Marcin

  • 54. Data: 2009-07-24 07:26:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Smok Eustachy wrote:
    > Dnia Tue, 21 Jul 2009 00:12:21 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > /..../
    >
    > Mają logi dokładne i kwikniesz za zbrodnie.
    albo ktoś inny bo tepsa ma burdel.

    już były przypadki że wskazali kogoś innego jako sprawcę nadużycia bo źle
    IP z aktualnym userem połączyli.

  • 55. Data: 2009-07-24 21:02:49
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:26:24 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    /.../
    > albo ktoś inny bo tepsa ma burdel.
    >
    > już były przypadki że wskazali kogoś innego jako sprawcę nadużycia bo
    > źle IP z aktualnym userem połączyli.

    A to już jest wypaczenie idei. Szara rzeczywistość

  • 56. Data: 2009-07-25 16:27:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > Zauwaz ze bez autoryzacji ... tylko per port nie ma zadnego problemu
    > wpiac sie do cudzej lini wlasnym ruterem, jak udowodnisz kto ?

    Ale to nie jest zadna odpowiedz na pytanie.
    Ja nie twierdze, ze nie ma byc loginow w logach. Tylko czy jest port,
    i czy ew. zapytanie "w sprawie" bierze to pod uwage?

    > Haslo i login masz "zatrzymac a tajmenicy"

    To bez znaczenia, biorac pod uwage ze klient nie jest jedyna osoba,
    ktora zna te dane (a takze ze byly zwiazane z tym "incydenty").
    --
    Krzysztof Halasa